۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۹
کد خبر: ۲۳۴۹۹۰
عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان:

نبرد با تکفیری‌ها مستلزم وحدت و انسجام ملی در لبنان است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان تأکید کرد که نبرد با گروه‌های تکفیری نیازمند وحدت و انسجام بیشتری نسبت به نبرد با رژیم صهیونیستی است.
حجت الاسلام حسن بغدادي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسن بغدادی،  عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان در سخنانی گفت: ما در لبنان با چالش‌های بزرگی مواجه هستیم که اگر تلاش‌ها و جانفشانی‌ها در چارچوب معادله ارتش، ملت و مقاومت نبود، نمی‌توانستیم در برابر این چالش‌ها مقاومت کنیم و بر آنها غالب شویم.»

 

 

الشیخ افزود: نیاز ما به این معادله نسبت به زمان نبرد با رژیم صهیونیستی بیشتر است، چرا که نبرد با تکفیری‌ها مستلزم انسجام و وحدت بیشتری است.

 

 

الشیخ حسن بغدادی تصریح کرد: شهید شدن در راه وطن و معادله ارتش، ملت و مقاومت خسارت محسوب نمی‌شود بلکه ضرر و خسارت واقعی آن است که ما با رها کردن حمایت از نهاد نظامی و توطئه کردن علیه آن، ارتش را مقابل چنگال گرگان تنها بگذاریم و با این کار در واقع تمام کشور را در معرض خطر قرار می‌دهیم.

 

 

این مقام حزب‌الله حمایت ملی و صادقانه از ارتش لبنان را خواستار شد و تأکید کرد ضرورت دارد سیاستمداران لبنانی با توجه به تجربه 4 ساله خود و شکست‌های متوالی‌شان، در سیاست‌های خود بازنگری کنند و به دلباختگان به قدرت که در حال حاضر شکست خورده‌اند، اعتماد نکنند؛ چرا که این معادله تغییر کرده است./983/د101/ک

ارسال نظرات