۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۷
کد خبر: ۲۳۵۲۰۵
سردار سلامی:

تولید موشک های بالستیک یکی از توانایی های علمی و فناوری ایران است

خبرگزاری رسا ـ جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تولید موشک های بالستیک یکی از نمونه های عینی و مهم توانایی های علمی و فناوری ایران بوده که قدرت تدافعی ایران را چند برابر کرده است.
سردار سلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار حسین سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته در کنگره شهدای دانشجوی آذربایجان‌شرقی که در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار شد، اظهار داشت: امروز میدان علم و فناوری به عرصه جهاد جوانان و دانشمندان ایرانی در مقابله با تهدیدهای دشمنان تبدیل شده است.

 

وی با بیان این‌که جوانان دانشگاهی در زمینه های مختلف توانمندی های خود را بارها به منصه ظهور رسانده اند، خاطرنشان کرد: امروز به برکت خون شهدا، رهبر فرزانه انقلاب و تلاش خستگی‌ناپذیر جوانان دانشمند، جمهوری اسلامی به درجه ای از اقتدار و صلابت سیاسی، اقتصادی و دفاعی رسیده که تمام قدرت های جهانی به آن اذعان و اعتراف می کنند.

 

سردار سلامی تولید موشک های بالستیک را یکی از نمونه های عینی و مهم توانایی های علمی و فناوری ایران بوده که قدرت تدافعی ایران را چند برابر کرده است و گفت: موشک های دوربرد با توان فناوری بسیار بالا و دقت فراوان از جمله دستاوردهای علوم دفاعی جمهوری اسلامی است که هر فروند آن رعشه بر اندام صهیونیست های غاصب و حامیان آنها می اندازد.

 

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به پیشرفت های علمی و فناوری جمهوری اسلامی در صنایع دفاعی، گفت: بر اثر همین تلاش ها و پیشرفت های چشمگیر تفوق روانی دشمنان در منطقه از بین رفته و این موازنه به نفع ایران در حال شکل گیری است، چراکه این تولیدات قدرت تدافعی ایران در مواقع حساس را چند برابر کرده و موجب اقتدار و عزت ملت ماست.

 

وی تصریح کرد: ما به اندازه ای تولید در این زمینه داشتیم که دیگر انبارهای ما جایی برای آنها ندارد؛ اکنون در عرصه های مختلف در حال صعود از قدرت منطقه ای به یک قدرت جهانی هستیم که شاخص های آن در ابعاد سیاسی، فرهنگی، علمی و دفاعی قابل مشاهده است.

 

سردار سلامی با تأکید بر این‌که تمامی دستاوردهای نظام مرهون خون پاک شهداست، افزود: اگر امروز ایران اسلامی به جهت بنیان های فکری امام راحل، تدابیر حکیمانه رهبری و بصیرت امت اسلامی استراتژی های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی خود را به دست خود تعیین می کند، همه به برکت مجاهدت شهدایی است که خالصانه برای دفاع از میهن به مقابله با دشمنان شتافتند.

 

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به توطئه‌های مختلف دشمنان نظام اسلامی ایران در طول 35 سال گذشته گفت: استکبار در تمامی سال‌های گذشته با انواع راهبردهای نظامی، تحریم های اقتصادی، تهاجم فرهنگی، محاصره های علمی، انزوای سیاسی و عملیات روانی برای از بین بردن انقلاب و جلوگیری از قدرت نرم این نظام الهی وارد میدان شد اما تمامب این نقشه ها خنثی شده است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که شهدای انقلاب اسلامی ایران واقعیات زمینی را با حقایق آسمانی پیوند زدند، اظهار داشت: آذربایجان به عنوان سرزمین فرزندان آسمانی و اسطوره ای شناخته می‌شود که نام هر یک از این سرداران افسانه ای بر تارک افتخارات ملت ایران است./935/پ202/ب6

ارسال نظرات