۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۲۳۵۳۲۹

برخورد تبعیض آمیز نیروهای امنیتی بحرین با زائران اربعین در فرودگاه منامه

خبرگزاری رسا ـ مسوولان فرودگاه 'منامه' با مسافران بحرینی که قصد سفر به کربلا را داشتند به دلیل شرکت نکردن درانتخابات بدرفتاری کردند.
حمله به عزاداران حسيني در بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، زایران بحرینی کربلای معلا درگفت و گو با پایگاه خبری 'مرآة البحرین' اعلام کردند که مسوولان فرودگاه، گذرنامه های آن ها را به دلیل نداشتن مهر شرکت درانتخابات مصادره کردند و پس ازساعت ها معطلی آن را بازگرداندند و به آن ها اجازه سفردادند.

 

برخی از مسافران نیز گفتند که کارمندان فرودگاه از آن ها سوال کرده اند که چرا درانتخابات شرکت نکرده اند.

 

این مسافران که به صورت اتفاقی انتخاب شده بودند از این اقدام تعجب کرده و آن را یک اقدام غیرقانونی دانستند که برای ناراحت کردن آن ها انجام شده است بویژه اینکه آن ها قصد رفتن به یک سفردینی داشتند.

 

تهدیدهای رژیم آل خلیفه از قبل از برگزاری انتخابات اخیر پارلمان این کشور به منظور مجبور کردن شهروندان به شرکت درانتخابات آغازشده بود.

 

'عبدالله البوعینین' مدیراجرایی انتخابات اخیربحرین نیز اعلام کرده بود که حکومت تدابیر مختلفی را برای مجازات تحریم کنندگان انتخابات درنظرمی گیرد.

 

این تهدیدات از سوی هیچ کدام از مسوولان دولتی بحرین تکذیب نشد و مسوولان بحرینی در انتخابات گذرنامه های افراد را مهر می کردند تا تحریم کنندگان از شرکت کنندگان تشخیص داده شوند.

 

انتخابات فرمایشی بحرین بنابر دستور 'حمد بن عیسی آل خلیفه' شنبه اول آذر (22 نوامبر) برگزار شد و به رغم تلاش رژیم آل خلیفه برای جلب مردم به پای صندوق های رای، بحرینی ها با مقاومت و ایستادگی در برابر سرکوب های رژیم، انتخابات را تحریم کردند./983/د101/ک

 

منبع: ایرنا

ارسال نظرات