۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۲۳۵۸۸۶
رییس فراکسیون وفاداری به مقاومت پارلمان لبنان:

اگر اقدامات حزب الله نبود بیروت امروز به میدان نبرد با تکفیری‌ها تبدیل می‌شد

خبرگزاری رسا ـ رییس فراکسیون وفاداری به مقاومت پارلمان لبنان تأکید کرد که اگر اقدامات حزب الله نبود، بیروت امروز به میدان نبرد با تکفیری‌ها تبدیل می‌شد.
محمد رعد، نماينده پارلمان لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، محمد رعد رییس فراکسیون وفاداری به مقاومت پارلمان لبنان و یکی رهبران برجسته حزب الله طی سخنانی در شب هفتم شهادت یکی از رزمندگان این جنبش، تاکید کرد: ما آماده تفاهم با دیگران هستیم و می‌خواهیم با شرکای خود چه در داخل کشور و چه در منطقه، واقع بینانه رفتار کنیم و اینکه درهای همگرایی و گفت‌‌وگو را بر اساس منافع کشورمان باز کنیم.

 

رعد با یادآوری رویکرد همگرایانه حزب الله با دیگران، به اعتماد این جنبش به خودش و ملت لبنان پرداخت و تاکید کرد: حزب الله با منطق، عقلانیت و واقعیت گرایی رفتار می‌کند. هنگامی که مقاومت به رویارویی با دشمن صهیونیسیتی پرداخت بسیاری از مردم گفتند که رزمندگان مقاومت دیوانه هستند ولی بعدها ثابت شد که آنها عاقل بودند و اتفاقا برخی‌های دیگر شکست خورده، ناکام و خواستار سازشند.

 

وی افزود: هنگامی که به مقابله با تروریسم تکفیری برخاستیم، برخی‌ها اعلام کردند که حزب الله لبنان را وارد بحران می‌کند ولی نمی‌دانستند که چنانچه دخالت حزب الله نبود، در آن وقت مجبور به رویارویی با تروریست‌های تکفیری در بیروت می‌شدیم.

 

رییس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان با بیان اینکه این جنبش همواره در قبال خطرات طرح‌های صهیونیستی و تروریسم تکفیری هوشیار خواهد بود، رژیم صهیونیستی و تکفیری‌ها را دو روی یک سکه خواند و تاکید کرد: ما آشکارا خطرات وجودی دشمن صهیونیستی از یک طرف و تروریسم تکفیری از طرف دیگر را درک و احساس می‌کنیم.

 

وی در پایان از حمایت‌های ظاهری و ضمنی برخی گروه‌های سیاسی کشورش از گروهک‌ داعش انتقاد کرد و تاکید کرد که برخی‌ها که اخیرا اعلام کردند که داعش تروریسم است، کاملا به حرفشان اعتقادی ندارند./983/د101/ک

ارسال نظرات