۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۲۳۵۸۹۰
دبیرکل جمعیت البحوث اسلامی مصر خبر داد:

تعامل دانشگاه الازهر مصر با کنیسه‎های مسیحیان برای مبارزه با تروریست‎ها

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل جمعیت البحوث اسلامی مصر، در دیدار با رییس مرکز فرهنگی مسیحیان این کشور خبر از تعامل دانشگاه الازهر مصر با کنیسه‎های مسیحیان برای مبارزه با تروریست‎ها داد.
محي الدين عفيفي، دبيرکل جمعيت البحوث اسلامي مصر

 

به گزارش خبرگزاری رسا، محی الدین عفیفی، دبیرکل جمعیت البحوث اسلامی مصر، امروز در دیدار با اسقف ارمیا، رییس مرکز فرهنگی مسیحیان این کشور بر ضرورت افزایش تبادلات در زمینه‎های مبارزه با تروریست و برگزاری همایش‎های برای افزایش سطح آگاهی خانواده‎ها و جوانان مصری نسبت به این معضل جهانی تاکید کرد.


دبیرکل جمعیت البحوث اسلامی مصر تصریح کرد: دانشگاه الازهر مصر قرار است که با همکاری مسیحیان این کشور مراکزی را تحت عنوان «بیت العائلة المصریة» در سراسر مصر در راستای مبارزه با تروریست تاسیس کند.


وی تروریست را خطری جهانی خواند و اظهار داشت: ذهن پاک جوانان بستری آماده برای تبلیغات منفی و شبه پراکنی تروریست‎ها است. مراکز اسلامی و فرهنگی با تدوین برنامه‎های دقیق باید به مبارزه با افکار انحرافی ترویست‎ها بپردازند.


محی الدین عفیفی در این دیدار از مراکز مسیحی خواست که برگزاری نشست‎های در فواصل زمانی معین استراتژیک مناسبی را در مقابل تروریست‎ها اتخاذ کنند./994/ب903/ک

ارسال نظرات