۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۲۳۵۹۹۷
رییس جمعیت علمای پاکستان:

حضور 20 میلیونی زائرین در کربلا دشمنان اسلام را ناامید کرد

خبرگزاری رسا – صاحبزادہ محمد زبیر ابوالخیر روحانی سنی برجسته پاکستانی با اشارہ به مراسم پرشکوہ اربعین حسینی در کربلای معلی ابراز داشت: حضور 20 میلیونی زائرین در کربلا دشمنان اسلام را ناامید کرد.
صاحبزادہ محمد زبير ابوالخير

 

به گزارش خبرگزاری رسا، صاحبزادہ محمد زبیر ابوالخیر رییس جمعیت علمای پاکستان، حضور 20 میلیونی زائرین حسینی در کربلای معلی را مظھر اتحاد و انسجام اسلامی و ابراز عشق و محبت به اھلبیت اطھار(ع) دانست.
 

وی با بیان این که حضور 20 میلیونی زائرین در حرم اباعبداللہ الحسین(ع) موجب ترس و وحشت گروہ تروریستی داعش و حامیان آنان در عراق شدہ است تاکید کرد: دشمن به وسیله ترور و عملیات تروریستی نمی تواند ملتھای مسلمان جھان را به زانو در آورند.
 

صاحبزادہ ابوالخیر گفت: امام حسین به حق وارث پیامبر اسلام(ص) بود و به دلیل ادمه راہ رسول اسلام (ص) به دست یزیدیان به شھادت رسید.
 

وی با بیان این که حضرت امام حسین(ع) به شیعیان و مسلمانان درس صلح و برادری و به انسانھا درس امن و سلامتی آموخت ابراز داشت: رھبران و مدعیان آزادی و حقوق بشر، حضرت امام حسین(ع)  را الگوی خود قرار دھند.
 

صاحبزادہ ابوالخیر با تاکید به این که حضور 20 میلیونی زائرین در کربلا معلی دشمنان اسلام را ناامید و به جھان و قدرت‌ھای استکباری پیام ویژہ ای مخابرہ کرد گفت: حسین ابن علی(ع) به عنوان فردی از خانوادہ رسالت مرکز اتحاد و علاقه ملت‌ھای مسلمان جھان است./988/ب902/ک
 

ارسال نظرات