۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۲۳۶۱۰۲

رهبر شیعیان پاکستان کشتار دانش آموزان این کشور را به شدت محکوم کرد

خبرگزاری رسا – حجت الاسلام و المسلمین سید ساجد علی نقوی حمله گروہ تروریستی طالبان را به مدرسه ابتدایی در شھر پیشاور پاکستان را به شدت محکوم کرد و 5 روز عزای عمومی اعلام کرد.
حجت الاسلام و المسلمين سيد ساجد علي نقوي و حجت الاسلام عارف حسين واحدي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حج الاسلام سید ساجد علی نقوی رھبر شیعیان پاکستان و عارف حسین واحدی دبیر کل مجمع علمای شیعه پاکستان در بیانیه‌های جداگانه ای حمله گروھک تروریستی طالبان به مدرسه ابتدایی در شھر پیشاور  را به شدت محکوم کردند.


حجت الاسلام و المسلمین نقوی با اظھار ھمدری و عرض تسلیت به خانوادہ ھای قربانیان این حادثه ابراز داشت: دولت نواز شریف نخست وزیر پاکستان عاملین این جنایت را اعدام کند تا آرامش در کشور بازگردد.


وی کشتار کودکان و دانش آموزان به دست گروھک تروریستی طالبان را نشان وحشی گری آنان دانست و بیان داشت: ما از مدت‌ھا پیش خواھان محاکمه و برخورد جدی با این گروھک تروریستی بودہ ایم اما دولت ھموارہ با آنان مدارا کردہ است. اگر دولت طبق قانون اساسی کشور با آنان برخورد می‌کرد ما امروز شاهد چنین اتفاقی نبودیم.


رھبر شیعیان پاکستان در آخر عزای عمومی 5 روزہ در سراسر کشور پاکستان نیز اعلام کرد.


حجت الاسلام عارف حسین واحدی دبیر کل مجمع علمای شیعه پاکستان نیز کشتار کودکان و دانش آموزان را به شدت محکوم کرد و گفت: دولت نواز شریف عوامل این جنایت‌ھا را اعدام و دولت ھای که حمایت مالی این گروھک تروریستی را به عھدہ دارند برخورد جدی کند.


وی نیز در پیروی از فرمان حجت الاسلام و المسلمین سید ساجد علی نقوی رھبر شیعیان پاکستان عزای عمومی 5 روزہ در سراسر کشور پاکستان اعلام کرد و گفت: حمله طالبان به کودکان و دانش آموزان نشان داد که آنان به ھیچ دین و قانونی پابند نیستند بلکه راہ روش آنان وحشی گری است./ب901/ک

ارسال نظرات