۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۹
کد خبر: ۲۳۶۲۶۹

پاسخ به پرسش‌هایی درباره گناه و توبه

خبرگزاری رسا ـ کتاب «گناه و توبه» با مطالبی از گروه اخلاق و عرفان اداره مشاوره و پاسخ نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، از سوی دفتر نشر معارف به چاپ چهارم رسید.
کتاب «گناه و توبه»

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از دفتر نشر معارف، کتاب «گناه و توبه »مجموعه پرسشها و پاسخهای دانشجویی شامل مهمترین و فراوان‏ ترین سؤالات دانشجویان و جوانان درباره «گناه و توبه» است که از سوی پژوهشگران، سید مصطفی علم خواه، سید هیبت الله صدرالسادات، محمدجواد موسایی و سید فخرالدین طباطبایی در گروه اخلاق و عرفان اداره مشاوره و پاسخ نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، پاسخ داده شده و به رشته تحریر درآمده است.

  

کتاب «گناه و توبه»، به 28 پرسش دانشجویی، پاسخ داده شده و در آنها به موضوعاتی چون گناهان کبیره و صغیره، رتبه بندی گناهان، ریشه گناهان، آثار وضعی گناه، آمرزش توبه کننده، پشیمانی از گناه، زمان توبه، استغفار واقعی، توبه نصوح، شکستن توبه، گناه و دانشگاه، عشق و گناه، گناه و ظهور امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف پرداخته شده است.

  

چاپ چهارم کتاب «گناه و توبه» در شمارگان 3000 نسخه،در 128 صفحه به قیمت 3300 تومان از سوی دفتر نشر معارف منتشر و به بازار کتاب عرضه شده است./998/د102/ق

ارسال نظرات