۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۰
کد خبر: ۲۳۶۶۷۸
رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد خبرداد؛

اعزام بیش از 80 مبلغ در دهه پایانی صفر به خرم آباد

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد گفت: بیش از 80 مبلغ به مناسبت دهه پایانی ماه صفر به مناطق گوناگون خرم آباد اعزام شدند.
اعزام مبلغين ماه محرم به نقاط مختلف کشور

حجت‌الاسلام فرزاد منصوری، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: به مناسبت دهه پایانی ماه صفر 83 مبلغ به مناطق گوناگون  شهرستان خرم آباد اعزام شدند.

وی با اشاره به فعالیت مبلغان اعزامی در ایام صفر خاطرنشان کرد: روحانیان اعزامی در این ایام پیرامون فضایل ائمه اطهار(ع)، قیام سیدالشهدا(ع) به‌ویژه حوادث پس از واقعه عاشورا، اسارت اهل بیت، روشنگری امام سجاد(ع)، حضرت زینب(س)، پیرامون احکام نورانی اسلام و پاسخ به پرسش های شرعی سخنرانی می کنند.

حجت‌الاسلام منصوری با بیان این که ماه محرم و صفر فرصتی مناسب برای تقویت اعتقادات دینی، مذهبی و فرهنگی در جامعه به ویژه بین نسل جوان است، عنوان داشت: باید توجه داشته باشیم که شناسایی و معرفی ائمه معصومین(ع) می‌تواند در زنده نگه ‌داشتن قیام عاشورا مؤثر باشد.

وی با اشاره به دسیسه های دشمن در راستای دور شدن جوانان از ارزش های اسلامی و اعتقادات دینی تصریح کرد: جذب جوانان و آگاه کردن آنان در برابر توطئه های دشمن مهم ترین وظیفه مبلغان اعزامی است.

حجت‌الاسلام منصوری بیمه کردن جوانان در برابر دشمنان را از وظایف بسیار مهم روحانیان و مبلغان، خانوادن ها بیان کرد و خاطرنشان کرد: ایام محرم و صفر فرصتی مناسب در راستای بیمه کردن جوانان در برابر توطئه های دشمن است.  

رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد با بیان این که مبلغان اعزامی در مساجد، حسینیه ها، هیأت های مذهبی و مدارس فعالیت می کنند، افزود: مبلغان در زمینه تبیین فلسفه قیام عاشورا، بیان مصائب وارده به ائمه معصومین (ع)، تبلیغ و ترویج فرهنگ و احکام اسلام فعالت می کنند.

وی اقامه نماز جماعت، برگزاری مراسم رحلت پیامبر اکرم(ص)، برگزاری جلسات گفتمان دینی و فعالیت های قرآنی را از دیگر فعالیت های مبلغان اعزامی بیان کرد./9459/ت303/ب2

ارسال نظرات