۰۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۲۳۷۰۹۱
احادیث تفسیری امام هشتم؛

کتاب «التفسیر المرتضی» راهی بازار نشر شد

خبرگزاری رسا ـ کتاب «التفسیر المرتضی للامام علی بن موسی الرضا علیهما السلام» از سوی انتشارات دلیل ما منتشر شد.
کتاب «التفسير المرتضي للامام علي بن موسي الرضا عليه السلام»

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از انتشارات دلیل ما، رسیدن به معرفت و کمال جز در چنگ انداختن به ریسمان کلام وحی کاری ناممکن است. اما در این میان باید آب را از سرچشمه گرفت و نوشیدن این طهور الهی از کلام معصومین صفا و جلایی دیگر دارد. آنان که این معارف را با جان و روان خویش دریافته‌اند.


انتشارات دلیل ما که ناشر آثاری با موضوع معارف اهل بیت علیهم السلام می باشد اقدام به نشر کتاب «التفسیر المرتضی للامام علی بن موسی الرضا علیه السلام» تحقیق محمد کاظم بهنیا و مرتضی طاهری کرده است؛ که در آن قرآن از لسان شیرین و شیوای حضرت امام رضا علیه السلام و از میان 433 حدیث آن حضرت اخذ و دسته بندی شده است. محققین کتاب برخی از روایات امام رضا علیه السلام که به صورت غیرتصریحی در تفسیر آیات نقل شده را نیز در پاورقی کتاب آورده‌اند.

احادیث از 97 مصدر حدیثی معتبر و مستند جمع آوری و تدوین شده و منبع آنها طبق اولویت تقدم زمانی در پاورقی کتاب آمده است. پایان بخش کتاب دو فهرست موضوعی آیات و روایات می باشدتا مورد استفاده محققین قرار گیرد. از امتیازات دیگر کتاب نیز تعریب تمامی احادیث می باشدکه با دقت کافی انجام شده است.


انتشارات دلیل ما کتاب التفسیر المرتضی را به مناسبت شهادت حضرت امام رضا علیه السلام با 30 درصد تخفیف در دسترس علاقه مندان به معارف اهل بیت علیهم السلام قرار خواهد داد.


علاقمندان می تواند به مراکز پخش انتشارات دلیل ما به نشانی قم، خیابان معلم، مجتمع ناشران، طبقه همکف، واحد 9 مراجعه یا با شماره تلفن 37733413- 025 تماس حاصل فرمایند./998/د102/ق

ارسال نظرات