۰۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۲۳۷۱۳۸

انقلابی بحرینی به‌جای بیمارستان به سلول انفرادی رفت

خبرگزاری رسا ـ انقلابی بحرینی که در بازداشت نیروهای آل‌خلیفه به سر می‌برد، به جای انتقال به بیمارستان برای مداوا به حبس انفرادی منتقل شد.
احمد محمد حبيب العصفور جوان انقلابي بحريني

 

به گزارش خبرگزاری رسا، احمد محمد حبیب العصفور جوان انقلابی بحرینی از منطقه الدراز که به 33 سال زندان محکوم شده است، شنبه گذشته از زندان مرکزی «جو» برای انجام فوری عمل جراحی به بیمارستان السلمانیه منتقل شد اما پس از آن نیروهای رژیم بحرین وی را دست و پا بسته به سلول انفرادی انتقال دادند.


جنبش ابنا القائد در منطقه الدراز با اشاره به شکنجه و ضرب و شتم شدید العصفور در زندان مرکزی جو، تصریح کرد: این اقدامات به دستور عیسی الیاسی مزدور آل‌خلیفه صورت گرفته است.


حکام بحرین با جلوگیری از روند درمان العصفور، ظهر یکشنبه گذشته، جلسه ملاقات وی با ابراهیم و جعفر دو برادر بازداشتی دیگرش را لغو کردند.


این جنبش افزود: همچنین در دو دیدار قبلی العصفور با برادرانش، مزدوران آل‌خلیفه با ایجاد مانع شیشه‌ای در محل ملاقات، آن‌ها را با مشکل مواجه کردند.


خانواده العصفور از بی اطلاعی درباره فرزندشان و قطع روند درمانی وی ابراز نگرانی کرده و از همه سازمان‌های حقوقی و گروه‌های مدنی خواسته‌اند با فشار به آل‌خلیفه، در باره وضعیت فرزندشان اطلاع رسانی شود.


همچنین این خانواده خواستار توقف سیاست‌های سرکوبگرانه آل‌خلیفه علیه بازداشت شدگان شد./994/د102/ک

ارسال نظرات