۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۲۳۷۸۴۹
امام جمعه دزفول:

حماسه 9دی سبب استحکام ریشه های انقلاب شد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه دزفول با اشاره به این که حماسه 9دی سبب تثبیت نظام و انقلاب اسلامی شد، گفت: استحکام پایه ها و ریشه های انقلاب اسلامی از اثرات حرکت بنیادی 9دی است
حجت الاسلام قاضي دزفولي ، امام جمعه دزفول

حجت الاسلام سید محمد علی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به حضور پرشور مردم در حماسه 9دی که بیانگر آگاهی آنها از نقشه های دشمنان است، اظهارداشت: ملت ایران هرگز نخواهد گذاشت که دشمن از طریق فتنه و جلوه دادن باطل به جای حق به اهداف خود برسد.

رییس شورای فرهنگ عمومی دزفول با بیان این که فتنه 88 طرحی برنامه ریزی شده بود، افزود: دشمن، فتنه 88 را با توجه به فرارسیدن انتخابات ریاست جمهوری به اجرا درآورد.

وی با اشاره به بالندگی و پویایی انقلاب اسلامی به عنوان عاملی برای ایجاد فتنه از سوی دشمنان، گفت: دشمن تلاش می کند تا با استفاده از ظرفیت ها و جهالت برخی اقشار جامعه، به انقلاب اسلامی آسیب وارد کند.

این استاد حوزه علمیه افزود: منطبق بودن حرکت 9دی با اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی سبب پویایی آن در تاریخ شده است.

امام جمعه دزفول با بیان این که حماسه 9 دی سبب تثبیت نظام و انقلاب اسلامی شد، ابرازداشت: استحکام پایه ها و ریشه های انقلاب اسلامی از ثمرات حرکت بنیادی 9دی است.

تقلب در انتخابات سال 88 بهانه دشمن برای ایجاد فتنه بود

امام جمعه دزفول با بیان این که انتخابات و تقلب در سال 88، بهانه دشمن برای اجرای برنامه های خود در ایجاد فتنه بود، افزود: با تدبیر و هوشیاری رهبر معظم انقلاب، توطئه های دشمن در سال 88 خنثی شد.

وی با بیان این که حضور پرشور مردم در حماسه 9دی بیانگر آگاهی آنها از نقشه های دشمن است، گفت: ملت ایران هرگز نخواهد گذاشت که دشمن از راه فتنه و جلوه دادن باطل به جای حق به اهداف خود برسد.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به این که جریان 9 دی برگرفته از فکر و اعتقاد کشور ایران است، بیان داشت: مکتب و اندشیه 9 دی دارای ابعاد اجتماعی و سیاسی گوناگونی است که باید آن را برای ملت ایران به ویژه جوانان و نوجوانان تبیین کرد.

رییس فرهنگ عمومی دزفول با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که انقلاب اسلامی ریزش و رویش دارد، اظهار داشت: اشغال لانه جاسوسی، جنگ تحمیلی و به ویژه فتنه 88 از جمله فیلتر هایی برای جداسازی ناخالصی های انقلاب بودند.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای به ثمر رساندن فتنه سال 88، اظهار داشت: مردم با احساس خطر برای انقلاب اسلامی و نظام در سال 88، با حضور پرشور و کوبنده در حماسه 9 دی، مانع از به نتیجه رسیدن نقشه های دشمن شد.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با بیان این که بصیرت و فهم سیاسی مردم، سبب ناکامی دشمن در اجرایی شدن توطئه ها و فتنه های آن شده است، گفت: مردم در مقابل فتنه، افزون بر ناکامی دشمن، حد و مرز انقلابیان و دلسوزان حقیقی کشور را روشن کردند.

امام جمعه دزفول با بیان این حماسه 9 دی به دشمنان نشان داد که مردم همواره پشتیبان ولایت فقیه هستند، ابرازداشت: ملتی که برای پیروزی انقلاب، جان و فرزندان خود را هدیه کرده، هرگز اجازه آسیب رساندن به انقلاب خود را نخواهد داد.

وی در پایان با بیان این که حماسه 9دی مانند سیلاب قدرتمندی، همه توطئه ها و برنامه های دشمن را از بین برد، گفت: برجسته سازی حماسه 9دی مانع از تکرار دوباره برنامه های دشمنان برای انقلاب اسلامی خواهد شد./9453/ت302/ب2

ارسال نظرات