۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۰
کد خبر: ۲۳۷۹۴۶
آیت‌الله بهشتی:

9دی انقلاب جدیدی در درون انقلاب بود/ پروژه تطهیر سران فتنه راه به جایی نمی برد

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین درباره تلاش برخی برای تطهیر سران فتنه نیز تأکید کرد: افرادی از خواب غفلت بیدار نشدند ولی این‌ها قابل توجه نیستند، حتی هنوز نیز ممکن است در این زمینه زمزمه‌های داشته باشند، ولی به جایی نمی‌رسند، امیدواریم از این خواب غفلت بیدار شده و با ملت و مردم همراه باشند.
حجت الاسلام و المسلمين احمد بهشتي آيت الله احمد بهشتي

آیت‌الله احمد بهشتی، نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، 9 دی را حماسه ملی دانست و گفت: این حماسه انقلاب جدیدی بود که ملت ایران نشان داد برای حفظ انقلاب و پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر هر توطئه‌ داخلی و خارجی ایستادگی می‌کند.

 

وی افزود: حماسه 9 دی سبب خوشحالی دوستان و ناراحتی دشمنان شد، همچنین تجربه بزرگی برای دوستان و دشمنان انقلاب شد؛ دوستان انقلاب فهمیدند ملت در راه انقلاب ایستادگی داشته و عقب نشینی نمی‌کند، از این‌رو دلگرم شدند.

 

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری درباره آثار حماسه 9 دی نسبت به دشمنان نیز عنوان کرد: دشمنان انقلاب با این حرکت مردم و مشاهده آنها در صحنه گرفتار یأس شده و فهمیدند نباید امیدی به زوال و شکست جمهوری اسلامی داشته باشند.

 

وی یادآور شد: همچنین این حادثه ماندگار و تاریخی سبب بیداری برخی از افراد از خواب غفلت شد، البته کسانی که قابلیت نداشتن از خواب غفلت بیدار نشدند.

 

آیت‌الله بهشتی با اشاره به سخنان برخی از افراد که حوادث 88 را سوء تفاهم می‌دانند، اظهار داشت: پس از این همه روشنگری به این حوادث نمی‌توان سوء تفاهم گفت؛ رهبر معظم انقلاب در این‌باره بسیار توضیح داده و مماشات کردند تا نشان دهند در انتخابات حق کسی ضایع نشده است، از این‌رو نمی‌تواند این مسائل را سوء تفاهم دانست بلکه سوء نیت بود.

 

عضو جامعه مدرسین درباره تلاش برخی برای تطهیر سران فتنه نیز تأکید کرد: افرادی از خواب غفلت بیدار نشدند ولی این‌ها قابل توجه نیستند، حتی هنوز نیز ممکن است در این زمینه زمزمه‌هایی داشته باشند، ولی به جایی نمی‌رسند، امیدواریم از این خواب غفلت بیدار شده و با ملت و مردم همراه باشند.

 

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر لزوم مرز بندی شفاف مسؤولان با فتنه گفت: فردی که می‌خواهد مسؤولیتی در نظام مقدس بر عهده گیرد باید موضع خود را با فتنه کاملا مشخص کند و از خطوط قرمز نظام عبور نکند./993/ت302/ج

ارسال نظرات