مدیر نمونه استان قم معرفی شد
خبرگزاری رسا ـ مدیر سازمان جوانان به عنوان مدیر نمونه استان قم معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، در آخرین جلسه شورای اداری استان قم که با عنوان «جشن ارزیابی عملکرد دستگاههای استان قم در سال 1387» برگزار گردید، سیدعباس جوهری، مدیر سازمان جوانان استان قم به عنوان مدیر نمونه استان از سوی استاندار قم معرفی و مورد تجلیل قرار گرفت.
در این جلسه که با حضور بیش از 130 نفر از مدیران کل و مدیران دستگاههای دولتی استان برگزارشد، مدیر سازمان جوانان استان قم با عنوان ایجاد تحول و نگرش جدید در سازمان جوانان استان از سوی دکتر ناظمی اردکانی، استاندار قم، مورد تقدیر قرار گرفت.
لازم به ذکر است در بخشی از لوح اهدایی استاندار قم به مدیر سازمان جوانان آمده است: سال نوآوری و شکوفایی سپری شد، در این سال پر برکت به همت مدیران، کارشناسان و مردم قسیم و شریف، دستآوردهای گرانسنگی در عرصههاسی سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، علمی، فنی و آموزشی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ببار نشست.
گفتنی است، در این مراسم، از 14 نفر مدیران کل استان قم به عنوان مدیران نمونه به طور ویژه تجلیل گردید.
در این جلسه که با حضور بیش از 130 نفر از مدیران کل و مدیران دستگاههای دولتی استان برگزارشد، مدیر سازمان جوانان استان قم با عنوان ایجاد تحول و نگرش جدید در سازمان جوانان استان از سوی دکتر ناظمی اردکانی، استاندار قم، مورد تقدیر قرار گرفت.
لازم به ذکر است در بخشی از لوح اهدایی استاندار قم به مدیر سازمان جوانان آمده است: سال نوآوری و شکوفایی سپری شد، در این سال پر برکت به همت مدیران، کارشناسان و مردم قسیم و شریف، دستآوردهای گرانسنگی در عرصههاسی سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، علمی، فنی و آموزشی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ببار نشست.
گفتنی است، در این مراسم، از 14 نفر مدیران کل استان قم به عنوان مدیران نمونه به طور ویژه تجلیل گردید.
ارسال نظرات