۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۲
کد خبر: ۲۳۸۱۷۱

پذیرش پنجمین دوره آموزشی مبانی امامت ویژه طلاب و دانشجویان تهران

خبرگزاری رسا – معاون آموزش بنیاد فرهنگی امامت شعبه تهران از پذیرش پنجمین دوره آموزشی مبانی امامت ویژه طلاب و دانشجویان خبر داد.
بنياد فرهنگي امامت - پذيرش پنچمين دوره
حجت الاسلام محمد حسین محمدی، معاون آموزش بنیاد فرهنگی امامت شعبه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا از پذیرش پنجمین دوره آموزشی مبانی امامت، ویژه طلاب و دانشجویان خبر داد و گفت: ثبت نام در دو بخش طلاب و دانشجویان بوده و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت بنیاد امامت، بخش ثبت نام تهران، فرم‌های مخصوص ثبت نام را تکمیل و به همراه مدارک برای بنیاد امامت ارسال کنند.
وی درباره شرایط پذیرش و ثبت نام گفت: موفقیت در آزمون ورودی و مصاحبه و تعهد نسبت به رعایت مقررات آموزشی و انضباطی مرکز تخصصی امامت اهل بیت(ع) جزء شرایط پذیرش می‌باشد و برای ثبت نام طلاب، اتمام پایه چهارم با ارائه ارزیابی تحصیلی و دانشجویان از هر دانشگاه و هر رشته‌ای که باشند، امکان پذیر می‌باشد.
معاون آموزش بنیاد امامت تهران با اشاره به آزمون کتبی این دوره افزود: آزمون کتبی در دوازدهم دی ماه برگزار خواهد شد و مواد امتحانی آزمون در سایت به صورت فایل پی دی اف با قابلیت دانلود وجود دارد و علاقه‌مندان با قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه شفاهی می‌توانند در این دوره شرکت نمایند.
حجت الاسلام محمدی در پایان با اشاره شاخصه‌های این دوره اظهار داشت: دانش‌پژوهان در این دوره بیشتر با مبانی امامت، علوم کلامی و اعتقادی در رابطه با اثبات امامت اهل بیت(ع) از طریق آیات و روایت و سرفصل‌هایی نظیر نقد وهابیت، فرقه‌های نوظهور و تاریخ تحلیلی ائمه(ع) آشنا خواهند شد.
علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت بنیاد فرهنگی امامت به آدرس اینترنتی www.emamat.ir مراجعه کنند./841/ت302/ص
ارسال نظرات