۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۲۳۸۳۹۵
باقرزاده در گفت و گو با رسا:

تبرئه عاملان فتنه به مثابه تبرئه شمر و یزید است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در پاسخ به برخی جهت تبرئه عاملان فتنه گفت: تبرئه عاملان فتنه به مثابه تبرئه شمر و یزید است.
سردار باقر زاده

سردارسیدمحمد باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به درخواست برخی برای تبرئه و آزاد سازی عاملان فتنه سال 88 اظهارداشت: تبرئه عاملان فتنه 88 به معنای این است که بگویید در روز عاشورا حرمله، شمر، یزید و همه آنهایی که جنایت کردند را عفو کنید.

وی افزود: این خود یک بدسلیقگی سیاسی است که نشان می دهد طرفداران فتنه گران بسیار بد سلیقه هستند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین لطف نظام نسبت به فتنه گران را از منظرهای گوناگون قابل بررسی دانست و بیان داشت: دستور حصر که از سوی شورای عالی امنیت ملی داده شد و به تصویب رهبر معظم انقلاب رسید، لطف بزرگی بود که ابعاد مختلفی دارد.

باقرزاده ادامه داد: یکی از ابعاد ارفاق نظام نسبت به فتنه گران ایجاد فرصت برای اینکه آنها حقی را که از ملت، اسلام و انقلاب ضایع کردند تبیین کرده و دوباره آن را بیان کنند.

وی با اشاره به نامه خود به مهدی کروبی در سال 68 اظهارداشت: 5 روز پیش از رحلت امام(ره) نامه ای به آقای کروبی در نقد عملکرد او نوشتم در حالی که مسؤول بنیاد شهید بود و در آن نامه گفتم کاری نکنید همان شتری که درب خانه منتظری خوابید درب خانه شما نیز بخوابد؛ کاری نکنید که مانند منتظری مقابل امام بایستید.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین تصریح کرد: روح سرپیچی از قانون در مهدی کروبی و  میر حسین موسوی از همان ابتدا وجود داشت.

باقر زاده با بیان این که برای کالبد شکافی باید برگردیم به عواملی که سبب ایجاد این حادثه شدند، همراهی کردند و فریب خوردند گفت: برخی ها که فریب خوره بودند در جریان 9 دی و هتک حرمت در عاشورا متوجه شدند که این حرکت برانداز هیچ دلبستگی به اسلام، انقلاب، کشور و مصالح ملی ندارد.

وی با اشاره به این که درخواست و تلاش برای تطهیر فتنه گران حرکت بیهوده ای است افزود: مردم فراموش نمی کنند که فتنه 88، کشور را به لبه پرتگاه برد و این بصیرت ملت و رهبری روشنگرانه مقام معظم رهبری بود که کشور را نجات داد.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین تأکید کرد: در مدت 8 سال جنگ تحمیلی حتی یک بار هم نشنیدیم که امام بگوید کشور به لبه پرتگاه رسیده، اما فتنه گران عمق فاجعه را به جایی رساندند که رهبر معظم انقلاب عبارت رسیدن کشور به لبه پرتگاه را به کار برد.

باقرزاده با بیان این که کسی که این‎گونه به انقلاب و نظام اسلامی تجاوز کرده چگونه می تواند به آسانی تطهیر شود، گفت: اکنون حصر تخفیف بزرگی برای فتنه گران است./9462/ت302/ب2

ارسال نظرات