۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۲۳۸۹۷۸
امام جمعه مشهد اردهال کاشان:

حماسه 9 دی دشمن را مأیوس کرد/ رزمایش محمد رسول‌الله نشانگر اقتدار ایران در منطقه است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مشهد اردهال کاشان گفت: زنده نگه داشتن حماسه 9دی به دلیل اهمیتی که توانست توطئه را که دشمن 20 سال برای آن برنامه ریزی کرده بود را نقش برآب کند.
حجت الاسلام والمسلمين مهدي سليماني اردهالي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، حجت الاسلام والمسلمین مهدی سلیمانی اردهالی، امام جمعه مشهد اردهال کاشان امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مشهد اردهال کاشان در آستان مقدس سلطانعلی ابن امام محمد باقر(ع) گفت: افرادی که در جنگ تحمیلی سیلی محکمی از ایران خورده بودند به دنبال ضربه زدن به ایران بودند و امیدوار بودند به بهانه تقلب در انتخابات نظام را سرنگون کنند.

 

وی با اشاره به این که دشمنان اسلام تحمل وجود حکومت شیعی و علوی را ندارند و به دنبال اسلام آمریکایی هستند، گفت: سران کشورهای اروپایی و امریکا درسخنرانی های  از سران فتنه حمایت و پشتیبانی کردند تا با این اقدام خود فرصت طلبی و اوج دشمنی خود را به اسلام و نظام اسلامی ایران نشان دهند.

 

به گفته وی، در تحقیقانی که از سوی مجلات و روزنامه‌های کشورهای اروپایی بعد از انتخابات انجام شدهمه آنها  به این واقعیت اذعان داشتند که تقلب بهانه ای برای براندازی جمهوری اسلامی ایران بوده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی یادآورشد: زمانی که برخی معاندین مشغول آتش زدن مساجد و پرچم های امام حسین (ع)، پاره کردن قرآن و سر دادن شعارهایی برضد  ولایت فقیه و ارزش های جمهوری اسلامی ایران و اجرای برنامه های امریکا در ایران بودند، با سیل جمعیت دلسوز نظام، قرآن، دین و ملت شهید داده و دلسوز ایران و رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب روبرو شدند.

 

به گفته وی، اگر فتنه شکست نمی خورد نظام و ملت شیعی و زیرساختهای فرهنگی سیاسی و اجتماعی و نابودی حوزه های علمیه و دانشگاه ها و مقر هسته ای و موشک سازی و عقب گرد ایران به 50 سال قبل را به دنبال داشت.

 

امام جمعه مشهد اردهال کاشان یادآور شد: نتیجه دادن فتنه، نابودی خون شهدا و فرهنگ شهادت، ایثار، حجاب، عصمت، عفت، را در برداشت که ملت ما با حماسه‌ای که آفریدند از نتیجه گرفتن استکبار از فتنه جلوگیری کردند.

 

به گفته وی، سیل خروشان جمعیت، بنیان نقشه های دشمن را درهم کوبید و متلاشی کرد و ملت به اوباما و هم پیمانان او هشدار دادند که ما به پای نظام اسلامی خود که با گریه های پدران و مادران شهداء به این جایگاه رسیده است محکم و استوار ایستاده ایم.

 

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی در ادامه با اشاره به سخنرانی اخیر اوباما، مبنی بر این که ما در مذاکرات ایران را از صندلی راننده پایین آورده و سکان را از دست ایران گرفته و ایران را منزوی کرده ایم گفت: ما از این مکان مقدس به شیطان بزرگ اعلام می کنیم، هیچ قدرتی با وجود ملت قهرمان ایران که منطقی صریح و شفاف در قالب نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند، توان ایستادن در برابر ایران اسلامی را نخواهد داشت.

 

امام جمعه مشهد اردهال کاشان در ادامه با محکوم کردن جنایات رژیم ستمگر بحرین گفت: ظلم رژیم دست نشانده بحرین به شیعیان و مردم مظلوم این کشور با دستگیری شیخ علی سلمان به اوج رسید.

 

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی همچنین رزمایش نظامی دریایی ، دریادلان جمهوری اسلامی ایران  را نشانه اقتدار در موضوعات نظامی، سیاسی و اقتصادی در منطقه است.

 

امام جمعه مشهد اردهال کاشان  با اشاره به بازتاب وسیع رزمایش محمد رسول الله در رسانه های خارجی گفت: دشمن باید بداند که در صورت هر گونه تجاوز به حریم آب های ایران ، جمهوری اسلامی شریان حیاطی خلیج فارس را بر آنان تنگ خواهد کرد./1307/پ201/ب6

ارسال نظرات