۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۲۳۹۰۰۷

رییس مجمع علمای صور لبنان اقدامات رژیم منامه را به شدت محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ رییس مجمع علمای صور لبنان ضمن محکوم ساختن اقدامات اخیر رژیم منامه تاکید کرد که پایداری و اراده ملت بحرین موجب تحقق خواسته های این ملت می‌شود.
شيخ علي ياسين

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی یاسین، رییس مجمع علمای صور لبنان در بیانیه ‌ی هفتگی این مجمع با تأکید بر لزوم آزادی هرچه سریع‌تر شیخ علی سلمان از زندان‌های آل خلیفه، خاطرنشان کرد: اقدامات ظالمانه و سرکوبگرانه رژیم بحرین به هیچ وجه نمی‌تواند موجب حل بحران در این کشور شود.
 
 
وی افزود: ملت بحرین با ثبات و اراده پولادین خود تمام توطئه ها را خنثی خواهد کرد و به خواسته های مشروع خود دست می‌یابد.
 
 
این عالم لبنانی در ادامه، شکست پروژه سرنگونی نظام در سوریه را بسیار نزدیک عنوان و تصریح کرد: همانگونه که مقاومت اسلامی لبنان توانست رژیم صهیونیستی را به زانو در آورد و نقشه‌های این رژیم را خنثی سازد، ملت، دولت و ارتش سوریه نیز  توانایی خنثی کردن پروژه تکفیری ها را دارند که از سوی آمریکا و اسرائیل تغذیه می‌شود.
 
 
حجت الاسلام علی یاسین خاطرنشان کرد: گروه‌های تکفیری همه تلاش خود را به کار گرفته اند تا وجهه دین اسلام را خدشه دار کنند اما مجاهدت‌های نیروهای مقاومت اسلامی این فتنه را نقش برآب می‌سازد.
 
 
وی با اشاره به لزوم بالا رفتن اراده مسلمانان با مشاهده اقدامات استکبار جهانی برای تضعیف امت اسلامی، گفت: در لبنان نیز باید علاوه بر پشتیبانی از مقاومت اسلامی و حمایت از آن، درصدد مسلح ساختن ارتش این کشور بود تا این ارگان بتواند لبنان را از تهدیدهای مختلف مصون بدارد.
 
رییس مجمع علمای صور لبنان افزود: ادامه همزیستی مسالمت آمیز بین طوایف و پیروان مذاهب مختلف در گرو هوشیاری مردم و حفظ معادله ارتش، مقاومت و ملت است./983/ب901/ک
 
ارسال نظرات