۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۲۴۰۰۹۰
آیت‌الله علم الهدی:

رقابت های سیاسی و جناحی نباید به اختلاف منجر شود

خبرگزاری رسا – آیت‌الله علم الهدی در همایش وحدت اصولگرایان گفت: آنچه به نام جریان اصولگرایی شکل یافته است، جریانی است که اصل آن بر اساس ولایت استوار است.
آيت الله علم الهدي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،  آیت‌الله سید احمدعلم الهدای امام جمعه شهر مقدس مشهد و نماینده مجلس خبرگان رهبری در پنجمین همایش وحدت اصولگرایان که 18 دیماه در مصلای تهران برگزار شد، با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در رابطه با اصولگرایی، اظهار کرد: اصل اصولگرایی دارای مبانی آیات قرآن، احادیث و روایات امامان معصوم (ع) است.
 
وی افزود: در زمان امام هادی (ع) و امام حسن عسگری(ع) پرخفقان ترین دوران بود و زمانی که مساله ولایت ستیزی از جانب حاکمان مطرح می شد، امامان معصوم(ع) وحدت شیعیان و مردم را منسجم می کردند.
 
امام جماعت مشهد انسجام و همگرایی جریان اصولگرایی را در توجه به جبهه ولایی دانست و خاطرنشان کرد: اکثریت جامعه متدین ما با همه نارسایی ها و مشکلات به دنبال دفاع از نظام و انقلاب اسلامی هستند.
 
 آیت‌الله علم الهدی با بیان اینکه ما نباید ظرفیت های خودمان را نادیده بگیریم، اظهار کرد: ظرفیت اجتماعی ما در کشور بالاترین است و باید بدانیم که نباید نوسان ها و مشکلات باعث شود که ظریفیت های خودمان را نادیده بگیریم.
 
وی با اشاره به تصویر وضعیت سیاسی کشور گفت: امروز بین جریان ها و جناح ها رقابت به وجود آمده است و این رقابت ها نباید منجر به اختلاف شود.
 
امام جماعت مشهد  با بیان اهمیت وحدت و اصل همگرایی در میان اصولگرایان، افزود: افراد وابسطه به گروه های اصولگرایی وحدتشان تضمین شده است و همچنین وحدت آنها نیز به واسطه ولایتمداری آنها است.
 
 آیت‌الله علم الهدی افزود: وحدت اصولگرایی در اظهار کردن و زبان، در شعار و دنیاپرستی نیست، وحدت اصولگرایان در دل اعضای آن است و دل هم به محضر ولایت وصل است./818/پ202/ج
 
 
 
 
 
 
ارسال نظرات