۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۱
کد خبر: ۲۴۱۷۷۵
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی:

تکریم و تقدیر از خانواده معظم شهدا وظیفه دینی و شرعی آحاد ملت است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: تکریم و تقدیر از خانواده معظم شهدا وظیفه دینی و شرعی آحاد ملت است.
عبدالکريم جميري، نماينده مردم بوشهر، گناوه و ديلم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر عبدالکریم جمیری، نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با حضور در منزل شهیدان لک و بحرینی با خانواده این شهیدان والامقام دفاع مقدس دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در جریان دیدارها گفت: ما هرچه داریم از شهدا است و همواره مدیون خون آن ها هستیم.

 

جمیری افزود: بالاترین درجه ای که خداوند به یک انسان غیر معصوم می دهد شهادت است که البته فقط نصیب بندگان مخلص خداوند می شود.

 

عضو مجمع نمایندگان استان تکریم و تقدیر از خانواده معظم شهدا را وظیفه دینی و شرعی آحاد ملت دانست و گفت: همه ما موظفیم پیروان و رهروان راه شهیدان کشور عزیزمان باشیم.

 

وی افزود: خانواده معظم شهدا و جانبازان چشم و چراغ این نظام اسلامی هستند و باید به گونه ای گام برداریم تا با اقدامات مفید خود رضایت آنان را فراهم کنیم.

 

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی از خدمت به مردم به ویژه خانواده معزز شهدا و جانبازان به عنوان افتخار یاد کرد، و گفت: باید همواره در جهت خدمت رسانی بهتر و مطلوب تر و رفع مشکلات و نواقص احتمالی تلاش کرد.

 

جمیری با بیان اینکه مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنان هستند، گفت: مردم می‌دانند اگر این ایثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.

 

 شایان ذکر است در این دیدارها سیاوش احمدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بوشهر جمیری را همراهی کرد./833/پ202/ب6

ارسال نظرات