۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۲۴۲۳۵۵
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

وحدت کلمه رمز بقای انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با تأکید بر تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم گفت: وحدت کلمه رمز بقای انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام حسين تقي زاده، رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسین تقی زاده، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی عصر امروز در چهارمین جلسه هماهنگی برگزاری آیین های دهه فجر انقلاب اسلامی در تبریز به ارایه گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در استان پرداخت.


وی بیان کارآیی نظام و نشان دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی را از محوری ترین برنامه های دهه فجر در استان عنوان کرد و گفت: انتظار داریم تمامی نهادهای دولتی استان با ارایه گزارشی از فعالیت‌های خود مردم را در جریان دستاوردهای ارزشمند نظام اسلامی قرار دهند، البته گزارش‌ها بایستی به صورت شفاف و به دور از غلوگویی باشد.


حجت الاسلام تقی‌زاده با تأکید بر تبیین نقش رهبری در پیروزی انقلاب اسلامی و همراهی امت با امام و همچنین نقش رهبر معظم انقلاب در خنثی سازی توطئه های آشکار و پنهان دشمنان، خاطرنشان کرد: دشمنان هیچ گاه بیکار ننشسته و همیشه با توطئه های مختلف در برابر ملت و نظام ایستاده اند.


وی با تأکید بر لزوم حفظ وحدت کلمه و انسجام ملی در جامعه گفت: وحدت، انسجام مردمی، انگیزه الهی و وحدت کلمه رمز بقای انقلاب اسلامی و پایداری آن بوده است، از این رو بایستی بیش از گذشته به ظرفیت‌های وحدت‌بخش برنامه های دهه فجر توجه شود که این امر می‌تواند با بهره‌مندی از نکته نظرات کارشناسان فرهنگی و هنرمندان همراه باشد.


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی بر لزوم حضور باشکوه مردم در آیین های دهه فجر انقلاب اسلامی ایران تأکید کرد و افزود: ملت ایران در این ایام با حضور میلیونی خود توهین به ساحت مقدس پیامبر محبت و مهربانی از سوی نشریه فرانسوی شارلی ابدو را محکوم خواهد کرد.


وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهارات اخیر رییس جمهوری آمریکا در تهدید ملت ایران را محکوم کرد و گفت: آمریکایی ها باید تاکنون به قدرت ایمان ملت ایران پی برده باشند، هر چند کارشناسان بین‎‌المللی پیش از این به عجز و ناتوانی سردمداران غربی در مقابله با صدور آرمان های انقلاب اسلامی ایران اعتراف کرده‌اند.


همچنین اسماعیل جبارزاده، استاندار آذربایجان‌شرقی با تأکید بر این‌که آیین های دهه فجر باید متفاوت از سال های گذشته باشد، گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی، ملت ایران به آگاهی، اقتدار و عظمت مثال زدنی اش شناخته می شود، جمهوری اسلامی امروز مستقل‌ترین و آزادترین کشور در جهان شناخته می شود.


وی آگاهی ملت را ثمره « استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی » دانست و افزود: دهه فجر انقلاب اسلامی فرصتی مغتنم برای مدیران و مسؤولان دستگاه های اجرایی و فرهنگی است تا با بهره گیری از رسانه‌‌های ارتباط جمعی تلاش ها و عملکرد دستگاه ها را برای مردم بازگو کرد.


جبارزاده با اشاره به این‌که چندین طرح های عمرانی همزمان با دهه فجر در نقاط مختلف استان به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت:  دهه فجر امسال 809 طرح عمرانی و خدماتی در سطح استان افتتاح و به بهره برداری می رسد که برای اجرای این طرح ها چهار هزار و 330 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است./935/پ203/ب4

ارسال نظرات