۰۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۲۴۲۴۵۰
همزمان با سراسر کشور؛

مردم آذربایجان غربی در محکومیت اهانت به پیامبر اکرم راهپیمایی کردند

خبرگزاری رسا ـ مردم آذربایجان غربی پس از اقامه نماز جمعه علیه گستاخان به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) و محکومیت این حرکت ضد دینی راهپیمایی کردند.
راهپيمايي در محکوميت توهين به پيامبر اعظم (ص)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، مردم آذربایجان غربی پس از اقامه نماز ظهر جمعه و تجدید عهد و پیمان با معبود خویش به خیابان‌ها ریختند و  با سر دادن شعار «لا اله الا الله، محمدا رسول الله و علیا ولی الله» علیه گستاخان بی‌ادبی که بویی از معرفت نبرده‌اند و در ضلالت و گمراهی قدم برمی‌دارند، شعار دادند.

 

مردم به خشم آمده از رفتار ننگین جوامع غربی، در برابر مقدسات ادیان الهی به خصوص دین اسلام با سر دادن شعار« مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر فرانسه و هیهات من الذلة و لبیک یا رسول الله» نفرت خود را از چنین اعمال شرم‌آوری ابراز کردند.

 

راهپیمایی کنندگان تأکید داشتند که اگر غرب دوباره به خود اجازه دهد که به سمت انسان‌های برگزیده الهی که اسوه و الگوی یک انسان حقیقی هستند و جز برای دعوت انسان‌ها به سمت سعادت و پاک زیستن مبعوث نشده‌اند،اهانت کنند، کاسه صبرشان لبریز شده و سکوت نخواهند کرد.

 

در این راهپیمایی، مردمی که دلشان از نابخردی‌ها و فتنه‌گری‌های غرب به تنگ آمده بود، به امام عصر(عج) توسل جستند و ضمن قرائت دعای سلامتی آن حضرت، برای تعجیل در ظهورشان دعا خواندند و از خداوند خواستند که طومار دشمنانش را به دست این منجی بشریت از گرداب کفر و تباهی، در هم پیچد و امکان نابودیشان را فراهم سازد.

 

مسأله دیگری که در ضمن این راهپیمایی بیان شد، اعتراض به در خواست اتمام حصر سران فتنه بود که این روزها عده‌ای از اصلاح طلبان با برگزاری همایش‌ها و سخنرانی‌ها سعی در تبرعه کردن آنان دارند.

 

مردم حاضر با شعار «مرگ بر منافق» اعلام کردند که سران فتنه که قصد داشتند این کشور را به کام دشمنان بیاندازند، با دشمنان اسلام هم‌دست و هم‌پیمان هستند؛ چراکه در زمان فتنه وقتی به مقدسات توهین شد و گروهی منافق به کشور هجوم آورده و به دسته‌های عزاداری امام حسین(ع) حمله کرده و با زور حجاب از سر زنان مؤمن برداشتند، این افراد حتی اعلام بیزاری از منافقان نکرده و ثابت کردند که خود نیز جزئی از آنان هستند.

 

راهپیمایی مردم در محکومیت توهین به پیامبر از سوی مجله فرانسوی شارلی از مصلای امام خمینی (ره) ارومیه و در مسیر خیابان رسالت انجام شد./936/پ202/ب6

ارسال نظرات