۰۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۶
کد خبر: ۲۴۲۴۹۲
یکی از علمای بحرین:

آل‎خلیفه جان و مال ملت بحرین را مباح کرده است

خبرگزاری رسا ـ خطیب جمعه شهر دراز بحرین، با اشاره به جنایت‎های آل خلیفه علیه ملت بحرین تأکید کرد که دولت بحرین جان و مال مردم را مباح می‎داند.
حجت الاسلام شيخ محمد صنقور امام جمعه مسجد امام صادق (ع)  بحرين

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ محمد صنقور، در خطبه های نماز جمعه این هفته مسجد امام صادق (ع) منطقه 'الدراز' بحرین گفت: با وجود فقر، سرکوب وهمه دردها و رنج ها، ملت تا رسیدن به هدف و حق خود پایداری می کند.

 

وی اضافه کرد: در این راه، تنها وسیله ای که پس ازتوکل برخدا به آن متوسل خواهیم شد، ادامه مبارزه مسالمت آمیز است.

 

حجت الاسلام صنقور افزود: این همان راهی است که شیخ علی سلمان در تمام دیدارها و سخنرانی های خود بر آن تاکید کرده است.

 

وی بیان کرد: محاکمه شیخ علی سلمان یک محاکمه به دلیل فعالیت مسالمت آمیز، محاکه وجدان، بیان و اندیشه و محاکمه همه کسانی است که از راه شیخ علی سلمان پیروی می کنند.

 

خطیب جمعه مسجد امام صادق (ع) با اشاره به شلیک مستقیم نیروهای رژیم آل خلیفه به سر و صورت یک شهروند گفت: تصاویری که از سوی تمام رسانه ها منتشر شد تنها نمونه ای کوچک از ظلم و ستمی است که ملت بحرین در راه مطالبه حقوق طبیعی خود تحمل می کنند.

 

این عالم بحرینی تصریح کرد: تصویر جوانی که فقط عکس شیخ علی سلمان را در دست دارد و از فاصله نزدیک به صورت وی شلیک می شود نشان دهنده شدت بی رحمی نظام حاکم است.

 

صنقور افزود: اگر مصدوم این حادثه یک شهروند غربی بود، در سراسردنیا جنجال رسانه ای برپا می شد و همه کشورها آن را محکوم می کردند.

 

وی اظهارداشت: چنین حوادثی در بحرین نادر نیست و ملت بحرین سال هاست که به صورت روزانه شاهد چنین جنایاتی هستند.

 

خطیب جمعه شهر دراز گفت: ملت بحرین به مشاهده بدن های سوراخ شده با اسلحه های ساچمه ای، ماندن مجروحان در خانه ها از ترس دستگیری، خارج کردن ترکش ها و ساچمه ها از بدن زخمی ها درمقابل چشم کودکان، ناله های مجروحان، بازداشت زنان وانداختن گازهای سمی در منازل شهروندان عادت کرده اند.

 

وی افزود: چهارسال است که جان و مال ما را مباح اعلام کرده اند و زنان و جوانان ما در بازداشتگاه ها به سرمی برند و به اتهامات واهی محاکمه می شوند./980/ب101/د

ارسال نظرات