۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۲۴۲۹۷۷
امام جمعه امیدیه:

پیام رهبری به جوانان غربی زمینه ساز نهضت اسلامی در جهان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه امیدیه با اشاره به اهمیت ابتکار حکیمانه رهبر معظم انقلاب در ارسال پیام به اسلام خواهان غربی اظهارداشت: این پیام زمینه آغاز نهضت اسلامی در جهان است.
حجت الاسلام علي زاده امام جمعه اميديه

حجت الاسلام مهدی علیزاده، امام جمعه امیدیه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اخوزستان، اظهارداشت: پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای غربی زمینه آغاز نهضت اسلامی در جهان است.

وی افزود: وضعیت کنونی جهان نیازمند نوعی هشدار حکیمانه بود که رهبر معظم انقلاب با درک شرایط و اوضاع کنونی جهان پیامی برای جوانان غربی ارسال و از آن ها دعوت کرد تا اسلام را بر اساس منابع اصلی خود بشناسند.

رییس شورای فرهنگ عمومی امیدیه ابرازداشت: کشورهای غربی در حال تبلیغ اسلامی برای افکار عمومی مردم جهان هستند که جلوه ای از اسلام آمریکایی و انگلیسی است.

امام جمعه امیدیه تصریح کرد: اسلام جعلی غرب همچون بادکنکی بوده که در صورت ترکیدن فریب خوردگان را دست خالی خواهد گذاشت.

وی تلاش غرب در این زمینه را هدف دار توصیف و عنوان کرد: این فعالیت ها برای آن است تا اسلام جعلی جای اسلام ناب محمدی را بگیرد.

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به ویژگی های اسلام ناب محمدی تصریح کرد: اسلام واقعی مانع گسترش ظلم و ستم می شود و این سبب هراس غرب از آن است.

امام جمعه امیدیه انقلاب اسلامی را سبب چالش غرب توصیف و عنوان کرد: غرب برای جلوگیری از انتشار دستاوردهای انقلاب اسلامی به دیگر کشور ها تلاش کرد اسلام جعلی را تبلیغ کند.

 وی با بیان این که تشکیل حکومت اسلامی در ایران و تقویت نهضت های اسلامی در منطقه از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی است، افزود:وضعیت کنونی جهان نیازمند نهضت اسلامی است.

وی به استفاده از فضای مجازی در شیوه ارسال پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی اشاره کرد و گفت: استفاده از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی سبب نشر پر سرعت و گسترده این نامه شد.

آزادی بیان غرب دروغی بزرگ است

حجت الاسلام علیزاده اسلام را تنها مسیر تکاملی برای رشد انسانیت توصیف و عنوان کرد: اسلام صحیح مخالف حکومت ظالمان است؛ از این رو غرب آن را نمی پذیرد.

وی افزود: اعتقاد غرب به آزادی بیان همچون سخن فردی دروغ گویی بوده که می گوید از شنیدن دروغ متنفر است.

حجت الاسلام علیزاده در رابطه به راه های انتشار بی واسطه اسلام ابرازداشت: قرآن و مطالعه درست آن همراه با سیره پیامبر از این راه ها بی واسطه است./9452/ت302/ب2

ارسال نظرات