۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۹
کد خبر: ۲۴۳۰۹۳

جشن میلاد امام حسن عسکری در حرم رضوی برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: جشن میلاد یازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت امام حسن عسکری(ع) در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.
جشن میلاد امام حسن عسکری در حرم رضوی برگزار می شود

حجت الاسلام سید جلال حسینی، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، با بیان این مطلب اظهار کرد: ویژه برنامه  جشن میلاد حضرت امام حسن عسکری(ع) چهارشنبه و پنج شنبه 8 و 9 بهمن ماه در رواق امام خمینی(ره) برگزار می شود.

 


وی تصریح کرد: مراسم شب و شام میلاد حضرت امام حسن عسکری(ع) چهارشنبه و پنج شنبه از ساعت 17:45با سخنرانی حجت الاسلام حسینی اراکی آغاز می شود و ساعت 20:00 با مدیحه سرایی ومولودی خوانی شعروسرود به پایان می رسد.

 


معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی افزود: جشن روز میلاد حضرت امام حسن عسکری(ع) پنجشنبه نهم بهمن ماه از ساعت 10:15 تا 12:30 در رواق امام خمینی(ره) برگزار می شود که در آن سخنرانی حجت الاسلام محمدرضایی تهرانی، استاد حوزه و دانشگاه به ایراد سخن می پردازد.

 

دبیرشورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی افزود: «وظایف شیعیان در زمان غیبت امام زمان(عج) از زبان امام حسن عسکری(ع)»، «آداب زیارت امام رضا(ع)»، «آداب و آثار زیارت»، «شرح فرازهایی از زیارت جامعه کبیره» و «بیان سیره وحدیث از ائمه معصومان(ع)» از موضوعاتی است که در این هفته تبیین می شود.

 

حجت الاسلام حسینی افزود: حجج الاسلام سیدمحمدباقرموسوی شاهرودی محمدهادی مشیری، حسین شرفی، حجت الاسلام قدرت الله امانی، غلامرضاروحانی، سیدجعفرعلم الهدی، جعفراسلامی فر از دیگر سخنرانان این برنامه ها هستند.

 

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: سخنرانی ویژه خواهران همراه با مدیحه سرایی نیز هر روز ساعت 10:15 در رواق های دارالحکمه و دارالاجابه برگزار می شود./1308/ت303/ب4

ارسال نظرات