۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۲۴۳۱۵۱

اجتماع بزرگ «من عاشق محمد هستم» در بقاع متبرکه اردبیل برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ اجتماع عظیم مردمی من عاشق محمد(ص) هستم با هدف ترویج معارف ناب اسلامی و چهره منور نبی مکرم اسلام در امامزادگان اردبیل برگزار شد.
اجتماع من عاشق محمدم در امامزاده هاي اردبيل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، در پاسخ به اهانت به ساحت حضرت محمد(ص) و در جهت ترویج و نشر معارف ناب اسلامی و معرفی چهره منور نبی مکرم اسلام(ص) و محکوم کردن این هتک حرمت صبح امروز اجتماع عظیم مردمی من عاشق محمدم در امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان برگزار شد.

 


حجت الاسلام اکبر قیامی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، در حاشیه این مراسم، گفت: افرادی که این کاریکاتورها را کشیده اند باید منتظر عذابی دردناک و فوری باشند.

 


وی با اشاره به توطئه های دشمنان و پروژه اسلام هراسی افزود: امروز غرب برای مقابله با اسلام خواهی جهانی به نقشه های ضد دینی و ضد بشری روی آورده است که تربیت گروه‌های تکفیری و اهانت به مقدسات اسلام از جمله آنهاست.



وی اظهار کرد: غرب با اهانت به نبی مکرم اسلام سعی دارد چهره اسلام را مخدوش کند، این در حالی است که عشق و ارادت مسلمانان به پیامبر نور و رحمت با این تراژدی های تکراری ذره ای کم نمی شود.

 


در این تجمع زائران بقاع متبرکه با ندای لبیک یا رسول الله دستان آلوده و اجیر شده صهیونیسم جهانی در هتک حرمت به چهره تابناک و درخشان خاتم الانبیا حضرت رسول را افشا و محکوم کردند.

 


عاشقان پیامبر مهربانی با حضور در امامزادگان عبدالعزیز (ع) نیار، حلیمه خاتون آقاباقر (س)، میرزاده خانم(س) و سقاخانه حضرت ابوالفضل(ع) اهانت به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام(ص) را محکوم کردند./937/پ203/ب4

ارسال نظرات