۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۹
کد خبر: ۲۴۳۲۴۰

شماره دوم فصلنامه کتاب و سنت منتشر شد + دانلود

خبرگزاری رسا ـ شماره دوم فصلنامه کتاب و سنت با موضوع علوم و معارف قرآن و حدیث و دانش‌های مرتبط با آن در مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث منتشر شد.
دومين شماره فصلنامه کتاب و سنت

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مؤسسه دارالحدیث، شماره دوم فصلنامه کتاب و سنت با موضوع علوم و معارف قرآن و حدیث و دانش‌های مرتبط با آن در مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث منتشر شد.

 

در این شماره فصلنامه کتاب و سنت مقالاتی با عناوین «گونه‌های تبیین مباحث ادبی در شرح اصول کافی ملاصدرا، اعتبارسنجی روایات تفسیری از دیدگاه آیت الله معرفت با رویکرد ارزیابی روایات «التفسیر الاثری الجامع»، بررسی توهم رستگاری انسان در قرآن و نهج البلاغه، امام شناسی حضرت زهرا سلام الله علیها با تأکید بر اندیشه علامه امینی، رابطۀ دنیاپرستی مردم زمان حکومت امیرالمؤمنین علیه السلام  با نافرمانی از ایشان، اسباب نزول در نگاه طباطبایی، جوادی آملی و معرفت، تاثیر شناخت واقع بینانه دنیا در رضایت از زندگی با تاکید بر آموزه های علوی» در اختیار اساتید، دانشجویان و پژوهشگران حوزه علوم قرآن و حدیث قرار گرفته است.

 

علاقمندان می‌توانند برای مطالعه این نشریه به پایگاه اینترنتی KSEM.IR مراجعه نمایند. همچنین از طریق همین پایگاه می‌توانند مقالات خود را برای انتشار در این فصلنامه ارسال نمایند.

 

فصلنامه کتاب و سنت به مدیرمسؤولی حجت الاسلام و المسلمین هادی صادقی و سردبیری حجت الاسلام و المسلمین رسول رضوی در مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث منتشر می‌شود./998/د102/ق

ارسال نظرات