۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۹
کد خبر: ۲۴۳۲۵۲

رونمایی از کتاب «انقلاب اسلامی در شوشتر و گتوند»

خبرگزاری رسا ـ همزمان با سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کتاب «انقلاب اسلامی در شوشتر و گتوند» از سوی مرکز اسناد انقلاب اسلامی با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند رونمایی و معرفی می­شود.
رونمايي از کتاب «انقلاب اسلامي در شوشتر و گتوند»

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز اسناد انقلاب اسلامی، همزمان با سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کتاب«انقلاب اسلامی در شوشتر و گتوند» از سوی مؤسسه فرهنگی هنری و انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی، با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند رونمایی و معرفی می­شود.

  

این اثر تألیف محمد علی اسدی می باشد که به بررسی حوادث و رخدادهای دوران انقلاب اسلامی در دو شهر شوشتر و گتوند از شهرهای استان خوزستان می‌پردازد. این دو شهر به دلیل داشتن ارتباطات گسترده با شهرهای همجوار خود مثل دزفول و به‌ویژه اهواز، از حوادث دو شهر یادشده، در کنار جریانات کلی کشور در دوران انقلاب اسلامی تأثیر پذیرفته است که به سبب ویژگی‌های مذهبی این مناطق و حضور چند تن از روحانیون مانند آیت‌الله سیدمحمدحسن آل‌طیب و آیت‌الله سیدمحمد جزایری و نیز مسافرت مردم این شهرها به اهواز، قم، مشهد و تهران، مردم در جریان کلی روند نهضت اسلامی قرار گرفته و با امام خمینی رحمة الله علیه آشنا شدند و با نهضت اسلامی همراهی کردند.

 

این مراسم با حضور امام جمعه شهرستان و شخصیتهای سیاسی،فرهنگی استان و مرکز اسناد انقلاب اسلامی و نویسنده کتاب و اصحاب رسانه سه شنبه چهاردهم بهمن ماه از ساعت10 صبح در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند برگزار می‌شود./998/د102/ق

ارسال نظرات