۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۹
کد خبر: ۲۴۳۵۰۳
مجمع علمای مسلمین لبنان:

حزب الله نشان داد در نبرد با تکفیری‌ها تضعیف نشده است

خبرگزاری رسا ـ مجمع علمای مسلمین لبنان عملیات مقاومت در مزارع شبعا را تبریک گفت و تصریح کرد که این عملیات نشان داد که حزب الله در نبرد با تکفیری‌ها تضعیف نشده است.
مجمع علماي مسلمين لبنان



به گزارش خبرگزاری رسا، مجمع علمای مسلمین لبنان امروز در بیانیه‌ای با تمجید از نیروهای حزب الله لبنان به خاطر انجام عملیات موفقیت آمیز در مزارع اشغالی شبعا که به کشته و زخمی شدن چند نظامی صهیونیست انجامید، ابراز داشت: این عملیات بزرگ و مهم نشان داد که نبرد مقاومت اسلامی با گروه‌های تکفیری موجب تضعیف این جنبش نشده است و برای نبرد با صهیونیست‌ها آماده است.

 

این مجمع خاطرنشان کرد: حزب الله لبنان نشان داد که اقدامات خود را بر پایه حکمت و تدبیر انجام می‌دهد. به همین خاطر علمای مسلمان لبنان در هر حال از مقاومت اسلامی لبنان حمایت می‌کند.

 

علمای مسلمان لبنان عملیات قهرمانانه حزب الله را در زمان و مکان مناسب برشمردند و اظهار داشتند که این عملیات در منطقه ای لبنانی انجام شد که در اشغال رژیم صهیونیستی است. انجام عملیات برای آزادسازی این منطقه حق طبیعی نیروهای مقاومت است.

 

مجمع علمای مسلین لبنان افزود: پیام دیگر عملیات شبعا تبدیل جبهه های نبرد در سوریه، لبنان و فلسطین به جبهه واحد مقاومت اسلامی در برابر رژیم صهیونیستی است./983/ب903/ک

ارسال نظرات