۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۲۴۳۶۰۲
در راستای تبلیغ ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی؛

بیش از 330 مبلغ به مناطق مختلف استان مرکزی اعزام می‌شوند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: به مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی بیش از 330 مبلغ را با هدف ترویج برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی به مناطق مختلف استان اعزام می‌کند.
حجت الاسلام قربان پور مدير کل تبليغات اسلامي استان مرکزي

حجت‌الاسلام قربان‌پور، مدیر کل اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اراک، بیان داشت: به مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی بیش از 330 مبلغ را با هدف ترویج برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی به مناطق مختلف استان اعزام می کند.

 

مدیر کل اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: 330 مبلغ شامل روحانیان بومی فعال در حوزه‌های علمیه و غیربومی اعزامی از حوزه علمیه و معاونت تبلیغی قم هستند و برای  روحانیان مستقر نیز اجرای برنامه‌های ویژه متناسب با موضوع دهه فجر پیش‌بینی شده است که شامل 90 نفر روحانی است.

 

حجت‌الاسلام قربان‌پور اظهار داشت: امروز دشمن بیشترین فعالیت و تلاش خود را روی تهاجم فرهنگی گذاشته است و ما در مقابل فعالیت‌های دشمنان باید ایستادگی کنیم.

 

وی ادامه داد: امروز در شرایطی هستیم که نوجوانان و جونان کشورمان در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمن قرار دارند و مسؤولان باید با برنامه ریزی های مختلف در راستای مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان تلاش و همت کنند.

  

مدیر کل اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: فعالیت‌های جهادی سبب تقویت روحیه خودباوری و استقلال می‌شود و هشت سال دفاع مقدس بارزترین نمونه کار جهادی و جبهه‌ای بود.

 

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز احیای بسیاری از ارزش های دینی و الهی بود، ارزش هایی که در دوران دفاع مقدس به اوج خود رسید.

 

حجت‌الاسلام قزبان‌پور خاطرنشان کرد: شهدای ارزشمند انقلاب اسلامی یکی از نشانه‌های ارزشی و انقلابی هستند که به عنوان سند و دستاورد عملی آن دوران، خاطره‌ای از آنها به جا مانده است.

 

مدیر کل اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان این‌که دوران جنگ از درخشان ترین دوران تاریخ ایران اسلامی است، خاطر نشان کرد: جنگ هشت سال به طول انجامید و حوادث عظیم و بی‌بدیلی از ایثار و جهاد به وجود آمد و یک موج عظیم بین تمام اقشار جامعه ایجاد شد. /842/ت302/ب6

ارسال نظرات