۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۲۴۳۶۳۸
آیت الله قبلان:

پاسخ به تجاوزهای رژیم صهیونیستی حق طبیعی مقاومت اسلامی لبنان است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله قبلان با تأکید براینکه عملیات شبعا خواسته ملی لبنان بوده است، گفت: با توجه به اینکه رژیم صهیونیستی به طور مستمر لبنان را مورد تجاوز قرار می‌دهد، پاسخ به این تجاوزها حق طبیعی مقاومت اسلامی لبنان است.
آيت الله عبدالامير قبلان نايب رييس مجلس اعلاي اسلامي لبنان




به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عبدالامیر قبلان، نایب رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان در بیانیه‌ای که امروز منتشر کرد عملیات قهرمانانه مقاومت اسلامی لبنان در مزارع شبعا را تبریک گفت و تصریح کرد که عملیات ویژه حزب الله نشان داد که مقاومت از آمادگی و توانایی کافی برای پاسخ دادن به تجاوزات رژیم صهیونیستی برخوردار است.

 

وی افزود: شجاعت و اراده پولادین نیروهای مقاومت موجب ترس و وحشت صهیونیست‌ها شد و استکبار این رژیم را به وسیله عملیات روز گذشته در هم شکست.


این عالم لبنانی با تأکید برانیکه انجام عملیات شعبا خواسته ملت لبنان بود، گفت: از آنجا که رژیم صهیونیستی به طور مستمر لبنان را مورد تجاوز قرار می‌دهد و امنیت و آرامش این کشور را دچار خلل می‌کند، حق طبیعی مقاومت اسلامی است که به تجاورهای این رژیم پاسخ دهد.

آیت الله قبلان خواستار حمایت از مثلث طلایی ارتش، مقاومت و ملت لبنان شد و اظهار داشت که برای مقابله با تهدیدهای رژیم صهیونیستی و گروه‌های تکفیری که لبنان را هدف قرار داده اند تمسک به یکپارچگی و وحدت می‌تواند بهترین سلاح مردم لبنان باشد.

وی در ادامه کشته شدن سرباز اسپانیایی نیروهای یونیفیل در مرزهای لبنان بر اثر خمپاره های رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و گفت: جنایت‌های رژیم صهیونیستی هیچ طرفی را بی نصیب نمی‌گذارد و همگان از این رژیم ضربه می‌بینند.


گفتنی است نیروهای حزب الله لبنان صبح چهارشنبه با هدف قرار دادن کاروان نظامی رژیم صهیونیستی در مزارع اشغالی شبعای لبنان موجب کشته و زخمی شدن بیش از ده نظامی رژیم صهیونیستی شد./983/ب902/ک

ارسال نظرات