۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۶
کد خبر: ۲۴۳۸۴۱
رییس ستاد دهه فجر استان‌ مرکزی:

محور اصلی برنامه های دهه فجر استکبارستیزی است

خبرگزاری رسا ـ رییس ستاد دهه فجر استان‌ مرکزی گفت: محور اصلی برنامه های دهه فجر استکبارستیزی است و با برگزاری برنامه‌های دهه فجر امیدواریم بتوانیم دستاوردهای انقلاب اسلامی را به‌ نسل جوان منتقل کنیم.
حجت‌الاسلام عباس‌هاشمي رئيس ستاد دهه فجر استان‌ مرکزي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اراک، حجت‌الاسلام عباس‌ هاشمی رییس ستاد دهه فجر استان‌ مرکزی امروز صبح در جلسه ستاد دهه ‌فجر استان مرکزی بیان داشت: دهه‌ فجر فرصت مناسبی است تا اهداف و ارزش‌های انقلاب برای نسل امروز نمایش داده شود و پیروزی انقلاب اسلامی در ایران اتفاقی بی بدیل در تاریخ معاصر بە شمار می‌آید و دهه فجر انقلاب اسلامی، مقطع رهایی ملتی است کە بە مدد الهی و تبعیت از حضرت امام خمینی(ره) بر طاغوت غلبه کرد.

 

حجت‌الاسلام هاشمی گفت: امسال با برنامه ریزی های صورت گرفته در استان مرکزی تلاش کرده ایم که برنامه ها از نظر کمی و کیفی نسبت به‌ سال‌های گذشته بهتر شده تا بتوانیم پیروزی انقلاب اسلامی را در استان با شکوهی بیشتر برگزار کنیم.

 

رییس ستاد دهه فجر استان‌ مرکزی با بیان این که دهه فجر انقلاب اسلامی تاثیرگذارترین اتفاق در جهان بوده است، خاطرنشان کرد: باید ایام دهه فجر را قدر بدانیم و در خدمت نظام اسلامی و مقام معظم رهبری باشیم و هدف از اجرای برنامه های دهه فجر ارتقای سطح آگاهی فردی و آحاد جامعه در بحث دشمن شناسی است.

 

حجت‌الاسلام هاشمی افزود: محور اصلی برنامه های دهه فجر استکبارستیزی است و با برگزاری برنامه‌های دهه فجر امیدواریم بتوانیم دستاوردهای فرهنگی اقتصادی را به‌ نسل جوان منتقل کنیم.

 

رییس ستاد دهه فجر استان‌ مرکزی اظهار داشت: در استان مرکزی برنامه‌های دهه فجر برگزار می‌شود که 2 ویژه‌ برنامه در خمین به‌عنوان زادگاه رهبر انقلاب و نیز در اراک برگزار می‌شود، چرا که بخشی از زندگی امام خمینی(ره) در اراک بوده که مقرر شده حجره قدیمی امام(ره) در مراسمی گلباران شود.

 

حجت‌الاسلام هاشمی اجرای سرود هزار و 357 نفری بعد از راهپیمایی در مصلای اراک، سخنرانی و روایت جریان‌های انقلاب اسلامی را از دیگر برنامه‌های 22 بهمن ماه امسال برشمرد.

 

وی افزود: امسال مانند سال‌های گذشته مسیر راهپیمایی شهرستان اراک از میدان شهدا، محسنی، ادبجو و در پایان اجتماع راهپیمایان در مصلای اراک برگزار می‌شود./842/پ202/ب4

ارسال نظرات