۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۲۴۳۹۲۱

برنامه های ستاد گرامیداشت دهه فجر استان زنجان اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ برنامه های ستاد گرامیداشت دهه فجر استان زنجان در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر این استان اعلام شد.
دهه فجر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت‌الاسلام حسن صلاحی، معاونت فرهنگی و آموزشی تبلیغات اسلامی استان زنجان، در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر استان با اشاره به برنامه های این اداره کل در ایام دهه فجر گفت: در این ایام در 5 مسجد به صورت شاخص جشن انقلاب برگزار شده و 50 مبلغ نیز به نقاط مختلف اعزام می شوند.

 

در ادامه این جلسه سرهنگ‌علی مظهری، فرمانده تیپ 216 زرهی استان زنجان، با اشاره به برخی برنامه‌های کمیته نیروهای مسلح ستاد دهه فجر استان اظهار داشت: تزئین اماکن نظامی، آسایشگاه‌ها و بیمارستان‌ها، اجرای مراسم رژه موتوری روز 12 بهمن‌ از جمله برنامه های این کمیته برای گرامی داشت دهه فجر امسال است.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا، گل‌باران و عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری مسابقات قرآن و اذان نیروهای مسلح و مسابقه نقاشی انقلاب و فرهنگ ویژه فرزندان کارکنان، از دیگر برنامه‌های این کمیته محسوب می شود.

 

حجت‌الاسلام سید‌مجتبی حسینی، نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان زنجان نیز در ادامه این جلسه با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی کمیته روستایی ستاد دهه فجر اظهار داشت: تجلیل از 245 نخبه روستایی، برپایی 60 نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در روستاها، برپایی 578 جشن انقلاب، برگزاری 247 مسابقه فرهنگی قرآنی و 74 مورد مسابقه ورزشی از جمله برنامه‌های این کمیته برای دهه فجر امسال محسوب می شود.

 

در ادامه این جلسه ناصر مقدم، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، با تأکید بر لزوم اطلاع‌رسانی برنامه‌ها از طریق مطبوعات محلی و خبرگزاری‌ها تصریح کرد: عمده برنامه‌های کمیته فرهنگی و هنری از سوی کانون‌های مساجد، انجمن‌های فرهنگی و هنری و مؤسسات قرآنی به اجرا در می‌آید.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان در ادامه با اشاره به برنامه این اداره کل برای گرامیداشت دهه فجر تأکید کرد: برپایی 20 محفل انس با قرآن کریم، 10 جشنواره قرآنی، برگزاری جشنواره موسیقی آوای امید و برپایی نمایشگاه عکس و فروش آثار هنرمندان استان از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این کمیته در زنجان است.

 

گفتنی است؛ تمامی برنامه های گرامیداشت ایام الله دهه فجر در استان زنجان همگام با سراسر کشور از ساعت 9:30 فردا همزمان با لحظه تاریخی ورود امام خمینی(ره) به ایران اسلامی آغاز خواهد شد./949/پ202/ب4

ارسال نظرات