۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۳
کد خبر: ۲۴۴۰۰۵

کتاب «یادگاران27؛ شهید ابوترابی» به زودی وارد بازار نشر می‌شود

خبرگزاری رسا ـ بیست و هفتمین جلد از مجموعه «یادگاران» شامل خاطراتی از «شهید علی‌اکبر ابوترابی» از سوی انتشارات روایت فتح منتشر می‌شود.
حجت الاسلام والمسلمين مرحوم ابوترابي

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از موسسه انتشاراتی روایت، بیست و هفتمین جلد از مجموعه «یادگاران» انتشارات روایت فتح شامل خاطراتی از «شهید علی‌اکبر ابوترابی»  به زودی منتشر می‌شود.

 

معصومه پایینی نویسنده این کتاب با بیان این‌که داستان‌های کوتاه این کتاب از دوران کودکی تا درگذشت وی را در بر دارد، افزود: بیشتر داستان‌های کتاب درباره 10 سال اسارت این مجاهد نوشته‌ شده‌اند و کوشیدم بر جنبه‌های سلوکی شهید ابوترابی متمرکز شوم که کمتر به آن پرداخته شده بود.

 

پایینی درباره منبع تالیف این کتاب توضیح داد: مصاحبه‌های این کتاب از سوی گروه پژوهشگران موسسه انتشاراتی روایت‌ فتح با همراهان، هم‌رزمان و خانواده مرحوم ابوترابی انجام شده بود و تمامی منابع را از این موسسه دریافت کرده‌ام.

 

وی با بیان این‌که اصل داستان‌های کتاب مبتنی بر واقعیت است، افزود: در شیوه روایت و پرداخت داستانی کوشیده م به رفتارهای سلوکی آن مرحوم بپردازم. مرحوم ابوترابی معتقد به اسلام ناب بود و روح مهربانی داشت که پیروان و همراهانی از مسلک‌های مختلف را گردش جمع کرده بود.

 

این نویسنده افزود: این کتاب شامل یکصد خاطره کوتاه درباره شهید علی‌اکبر ابوترابی است./998/د102/ق

ارسال نظرات