۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۲۴۴۵۲۳
امام جمعه ورامین تهران:

رهبری یک تنه پای صیانت از گفتمان انقلاب ایستادگی کرده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ورامین تهران به نقش رهبر معظم انقلاب در حفظ گفتمان انقلاب اشاره کرد و گفت: با وجود همه موانع، آرمان‌های انقلاب اسلامی با زعامت و پرچمداری رهبر معظم انقلاب به سایر جوامع اسلامی و حتی در حال حاضر به کشورهای اروپایی و آمریکایی نیز صادر شده است؛ این پیام جلوه‌ای از صدور آرمان‌های اسلام در دهه چهارم انقلاب است.
حجت‌الاسلام سيد محسن محمودي، امام جمعه ورامين تهران

حجت‌الاسلام سیدمحسن محمودی، امام جمعه ورامین تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، انقلاب اسلامی را موهبتی الهی خواند و اظهار داشت: انقلاب اسلامی به لطف پروردگار، رهبری امام خمینی(ره)، حضور مردم و تلاش بزرگان در بهمن 57 به پیروزی رسید و اتفاق عظیمی را در تاریخ بشر و قرن حاضر رقم زد.

 

وی به مبانی اعتقادی و ارزشی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: با توجه به این که پیش از انقلاب اسلامی، تز جدایی دین از سیاست مطرح بود و دین افیون توده‌ها خوانده شده و بر ناکارآمدی دین تأکید می‌شد پیروزی انقلاب اسلامی تحول عظیمی را در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی ایجاد کرد و بر تفکر غربی خط بطلان کشید.

 

امام جمعه ورامین تهران تأکید کرد: دین اسلام بر پایه تفکر قرآن و اهل بیت(ع) بنا شده است و امام خمینی(ره) به عنوان احیاگر اسلام در قرن حاضر این راه روشن را برای جهانیان گشود و مردم ایران نیز به سبب این ارزش‌های معنوی قیام کردند.

 

وی با اشاره به اصلی‌ترین شعارهای انقلاب ابراز داشت: امام خمینی(ره) مواضع روشنی داشتند و مردم نیز در شعارهایشان از این مواضع حمایت می‌کردند که اصلی‌ترین شعارشان، استقلال آزادی، مردم‌سالاری دینی و تحقق شعارهای ارزشی بود.

 

حجت‌الاسلام محمودی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در راه احقاق شعارها و آرمان‌هایش حرکت می‌کند از ‌این‌رو از سوی سران کشورهای غربی و نظام سلطه تحت فشارها، تحریم‌ها و ترور نخبگان قرار گرفته است.

 

وی به نقش رهبر معظم انقلاب در حفظ گفتمان انقلاب اشاره کرد و گفت: با وجود همه موانع، آرمان‌های انقلاب اسلامی با زعامت و پرچمداری رهبر معظم انقلاب به سایر جوامع اسلامی و حتی در حال حاضر به کشورهای اروپایی و آمریکایی نیز صادر شده است.

 

حجت‌الاسلام محمودی در پایان با اشاره به جایگاه جهانی انقلاب اسلامی افزود: پیام رهبری به جوانان غربی جلوه‌ای از صدور آرمان‌های اسلام در دهه چهارم انقلاب است که مسؤولان باید قدر خون شهدا و زحماتی که برای تحقق نظام اسلامی کشیده شده است را بدانند و به مردم خدمت کنند و همچنین مردم نیز همانند گذشته برای پیشرفت نظام اسلامی تلاش کنند./908/ت302/ف

ارسال نظرات