۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۷
کد خبر: ۲۴۴۷۰۳
از سوی آستان قدس رضوی؛

تولید 10 عنوان محصول مکتوب و دیجیتال با رویکرد انقلاب اسلامی

خبرگزاری رسا - مدیر عامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی، از تولید 10 عنوان محصول مکتوب و دیجیتال همزمان با ایام دهه فجر خبر داد.
کتاب

 

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، به نقل از روابط عمومی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، رضا خوراکیان، مدیر عامل این موسسه از تولید 10 عنوان محصول مکتوب و دیجیتال ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد و تصریح کرد:این محصولات در قالب کتاب چاپی، کتاب دیجیتال و اینفوگرافی برای نخستین بار منتشر شده است.

 

وی «کادر سازی برای انقلاب با محوریت اندیشه‌های امام و رهبری»، «تشکل‌های فرهنگی در پیشبرد اهداف انقلاب»، «روش‌های هم افزایی تشکل‌ها» و «بایسته‌های کار فرهنگی در تشکل‌ها» را عناوین کتاب‌های دیجیتال ذکر کرد.

 

خوراکیان، با اشاره به تولید کتاب «آرمان من، انقلاب من» برای نخستین بار، اظهار داشت: این کتاب دربرگیرنده 345 شعار برگزیده انقلابی است که از بین یکصد و 30 هزار شعاری که نوجوانان و جوانان استان خراسان رضوی برای مسابقه بزرگ «انقلاب من، آرمان من» ارسال کرده‌اند، انتخاب شده است.

 

مدیر عامل موسسه جوانان آستان قدس، در ادامه به تولید چهار اینفوگرافی با رویکرد انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: «بررسی نقش جوانان در انقلاب اسلامی ایران» و «بررسی نقش مردم مشهد در شکل گیری انقلاب اسلامی»، «جنایات جهانی آمریکا به روایت آمار» و«جنایات آمریکا علیه ایران» عناوین این اینفوگرافی هاست.

 

وی، تلاش برای رشد و ارتقاء هویت دینی و انقلابی جوانان را از جمله اهداف تولید این محصولات بیان کرد و افزود: آشنایی هر چه بیشتر جوانان و دانش آموزان با آرمان‌های انقلاب اسلامی و دهه فجر، یکی از موضوعات مهمی است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشت؛ چراکه نسل چهارم انقلاب به لحاظ زمانی، با فراز و فرودهای شکل‌گیری و پیروزی انقلاب فاصله داشته‌اند./1310/د102/ق

ارسال نظرات