۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۰
کد خبر: ۲۴۴۷۰۶
باھمت مجمع اھلبیت ھند:

کنفرانس رسول رحمت در دھلی نو برگزار شد

خبرگزاری رسا - کنفرانس «رسول رحمت(ص)» باھمت مجمع اھل‌ بیت ھندوستان و با شرکت شخصیت‌ھای داخلی و خارجی در فرھنگ سرای غالب در دھلی نو برگزار شد. ‌
کنفرانس رسول رحمت کنفرانس رسول رحمت

 

به گزارش خبرگزاری رسا، کنفرانس «رسول رحمت(ص)» باھمت مجمع اھل بیت ھندوستان و با شرکت علمای شیعه و سنی و شخصیتھای فرھنگی داخلی و خارجی در فرھنگ سرای غالب در دھلی نو پایتخت کشور ھندوستان برگزار شد.


این مراسم با تلاوت آیاتی چند از قران کریم توسط قاری معروف ھندی حجت الاسلام حیدر مھدی کریمی ھندی آغاز و سپس علمای کرام سخنرانی کردند.


حجت الاسلام محسن تقوی رییس مجمع اھل بیت ھند، ضمن خوش آمد گویی به شرکت کنندگان این کنفرانس ابراز داشت: چنین کنفرانسی می تواند در جامعه نقش سازندگی را ایفا نماید.


سخنران دیگر این مراسم حجت الاسلام دکتر غلام رضا مھدوی نمایندہ جامعت المصطفی العالمیه در دھلی نو به علل توھین رسول اسلام(ص) از سوی مجله فرانسوی اشارہ کرد و گفت: فرھنگ غرب از ھم پاشیدہ است و به همین دلیل است که غربی ها به سایر ادیان توهین می‌کنند.


مفتی مکرم احمد امام جمعه مسجد فتح پوری نیز در سخنان خود مسلمان جھان را به اتحاد و ھمدلی دعوت کرد و بیان داشت: گزارش سرویس ھای جاسوسی غربی که تا سال 2021 میلادی اسلام بزرگ ترین دین فرانسه خواھد بود، دولتمردان غربی را از نفوذ اسلام در جامعه خود به شدت نگران کردہ است.


وی مسلمانان جھان را نسبت به توطئه آمریکائی غربی ھشدار داد و گفت: آمریکا و کشورھای غربی برای تامین منافع منطقه ای و بین المللی خود داعش و دیگر گروہ ھای تروریستی را به وجود آوردہ اند./988/ب902/ک
 

ارسال نظرات