۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۰
کد خبر: ۲۴۵۱۱۳
ر‌ییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران:

خانواده شهدا و ایثارگران حافظان نظام جمهوری اسلامی ایران هستند

خبرگزاری رسا ـ ر‌ییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: در حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران با دادن یک یا چند شهید از خانواده خود مدال افتخار بزرگی چون ایثار و ظلم‌ستیزی را بر گردن خود آویختند.
محسن صباغ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محسن صباغ ر‌ییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران و مسؤول کمیته ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی، عصر امروز در مراسم آیین ویژه میهمانی لاله‌ها که در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) با حضور جمعی از مقامات و مسؤولان از جمله ˈسید حسین هاشمیˈ استاندار تهران و خانواده های معظم شاهد و ایثارگر برگزار شد، گفت: جمهوری انقلاب اسلامی به برکت امام راحل و خون شهدا 36 ساله شده است امیدواریم که به برکت خون همین شهدا و رهنمودهای مقام معظم رهبری وتبعیت کامل مردم از ایشان پرچم این انقلاب به دست صاحب آن داده شود.

 

وی افزود: در انقلاب تمام تکیه‌ امام راحل به مردم بود همه مردم و خود امام راحل نیز با تکیه به ریسمان الهی این انقلاب را به پیش بردند تا به هدف مقدس تشکیل حکومت جمهوری اسلامی دست یافته و آن را به ثمر بنشانند.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به استمرار انقلاب عنوان کرد: انقلاب ما با تبعیت مردم از رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری راه خود را ادامه داده و در سال جاری به کوری چشم دشمنان 36 ساله شده است.

 

صباغ اظهار داشت: امام راحل به نام دین و با الهام از معارف اسلامی انقلاب را آغاز کرد مردم نیز با آرمانهای امام راحل حرکت کردند به همین دلیل سبب ترس دشمن شدند تا آنها هر روز به فکر توطئه، دسیسه و تهدید جدید علیه این ملت باشند، اما دشمن بداند ما همه این مشکلات را با پیروزی پشت سر خواهیم گذاشت.

 

مسؤول کمیته ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با اشاره به فتنه 88 بیان داشت: در فتنه 88 هم مردم با بصیرت تهدید دشمن را خنثی کردند بصیرت مردمی که همیشه در صحنه حاضر هستند مساله بسیار مهمی است مردم ایران برای دفاع از ارزش‌های دینی و انقلاب مدافع حق و حقیقت و آرمانهای امام راحل هستند آرمانی که با خون شهدا آبیاری شده است.

 

وی افزود: امروز دشمن به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) اهانت می‌کند در حالی‌که اهانت به اسلام توهین به همه مقدسات همه ادیان است مسلمانان و سایر ادیان این اجازه را نمی‌دهند که کسی به مقدسات دینی و ادیان الهی توهین و جسارت کند.

 

صباغ در پایان خاطرنشان کرد: در حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران با دادن یک یا چند شهید از خانواده خود مدال افتخار بزرگی چون  ایثار، ظلم‌ستیزی را بر گردن خود آویختند، وظیفه همه مردم ایران است که در راستای حفظ راه امام راحل و شهدا در حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش کنند تا آن را به صاحب اصلی آن حضرت ولی عصر(عج) برسانند./807/پ202/ب4

ارسال نظرات