۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۹
کد خبر: ۲۴۵۴۶۵
امام جمعه بهشهر:

دهه فجر فرصتی برای افزایش بصیرت و وحدت در جامعه است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بهشهر گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی فرصتی مناسب برای افزایش بصیرت مردم و وحدت هر چه بیشتر در بین مردم و مسؤولان است که باید از این فرصت بدست امده در جهت تبیین دستاوردها و اهداف انقلاب و امام راحل، شهدا و رهبری استفاده کنیم.
امام جمعه بهشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، حجت الاسلام سید عربعلی جباری،  امام جمعه بهشهر شب گذشته در نشستی با اصحاب رسانه این شهرستان با با بیان این که بیکاری مهم ترین مشکل بهشهر است که باید با شناخت دقیق این معضلات و ارائه راه حل مناسب در این راستا گام برداریم، گفت: مردم ما از عدم اشتغال در شهرستان رنج می برند و مسؤولان باید با نیازسنجی در رفع مشکلات گام بردارند.

 

وی افزود: دفتر امام جمعه در بهشهر علیرغم اینکه ارتباطی به موضوع اشتغال و ایجاد شغل برای افراد ندارد اما بیشترین مراجعه به دفتر ما برای اشتغال و فراهم کردن کار است.

 

امام جمعه بهشهر، ایجاد توسعه پایدار و فراهم کردن فرصت های شغلی فراوان را از نیازهای اساسی شهرستان برای پیشرفت دانست و یادآور شد: بهشهر به دلیل قرار گرفتن در بین کوه و جنگل و دریا از ظرفیت های خوب گردشگری برخوردار است که می تواند در توسعه شهرستان نقش بسزایی ایفا کند.

 

حجت الاسلام جباری با بیان این که ایجاد تله کابین از نیازهای مهم جوانان در شهرستان است که می تواند در حوزه گردشگری و رونق اقتصادی مؤثر باشد، گفت: تاکنون اقدامی در این خصوص صورت نگرفته و کاری انجام نشده است که با نیازسنجی مناسب می توان در این راستا گام برداشت.

 

وی ادامه داد: ورودی و خروجی شهرستان بهشهر در خور این مردم نیست و مسؤولان استانی باید در این رابطه با تزریق اعتبارات کمک کار مدیران شهری در ادامه کار و بهسازی این مهم شوند.

 

حجت الاسلام جباری با بیان این که هنوز مصلای خوبی در شهرستان بهشهر نداریم، گفت: باید از توان خیرین برای تکمیل مصلای بهشهر بهره مند شویم.

 

امام جمعه بهشهر همچنین با قدردانی از اتحاد و هماهنگی در بین مسؤولان شهرستان و به خصوص همدلی و وفاق در بین نماینده و فرماندار بر ضرورت تداوم این اتحاد تاکید کرد و گفت: همدلی و اتحاد سازنده امور است و از بسیاری مشکلات جلوگیری می کند که در هر شرایطی باید یان اتحاد و برادری در رأس امور ما باشد.

 

حجت الاسلام جباری با اشاره به محرومیت بخش یانه سر هزارجریب بیان داشت: بخش مهمی از مردم این سرزمین علی رغم اینکه دارای افراد متدین و خالصی است و بسیاری از علمای کشور از این دیار هستند در محرومیت فراوان است که باید اقدامات رفع این مشکل فراهم شود.

 

وی گفت: مردم رستمکلا، خلیل شهر، چهارقلعه عبدالملکی  هم دارای مشکلاتی هستند که باید با تدبیر مسؤولان و بیان مشکلات از سوی خبرنگاران و رسانه ها رفع شود که در همه این مسائل هدف ما پیشرفت در شهرستان است و باید در سایه وحدت و همدلی به این مهم برسیم.

 

امام جمعه بهشهر در ادامه با تبریک به مناسبت دهه مبارک فجر اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی فرصتی مناسب برای افزایش بصیرت مردم و وحدت هر چه بیشتر در بین مردم و مسؤولان است  که باید از این فرصت بدست امده در جهت تبیین دستاوردها و اهداف انقلاب و امام راحل، شهدا و رهبری استفاده کنیم.

 

حجت الاسلام جباری با تاکید بر حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن گفت: حضور گسترده و همه جانبه در این روز بزرگ و سرنوشت ساز، با وجود مسائل سیاسی و مذاکرات هسته ای مشت محکمی بر دهان دشمنان و یاوه گویان است./1317/پ202/ب1

ارسال نظرات