۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۸
کد خبر: ۲۴۵۹۵۶
مدیر حوزه های علمیه لرستان:

هوشیاری مردم در پیروزی انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشت

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه لرستان با بیان این که هوشیاری مردم در پیروزی انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشت، افزود: مردم ولایی و مبارز ایران اسلامی در طول تاریخ همواره بهترین راه را انتخاب کرده اند.
حجت الاسلام محمدرضا مبلغي ، مدير حوزه هاي علميه لرستان

حجت الاسلام محمدرضا مبلغی، مدیر حوزه های علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با گرامی داشت دهه فجر بیان داشت: رهبری امام خمینی(ره) و مردم دو عنصر بسیار مهم در شکل گیری انقلاب اسلامی بودند.

وی با بیان این که هوشیاری مردم در پیروزی انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشت، افزود: مردم ولایی و مبارز ایران اسلامی در طول تاریخ همواره بهترین راه را انتخاب کرده اند.

حجت الاسلام مبلغی با اشاره به نقش اثر گذار امام راحل در شکل گیری انقلاب خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با رهبری هوشمندانه و با بصیرت امام خمینی(ره) به بار نشست.

وی در ادامه عنوان داشت: علم، معنویت، صلابت، مدیریت و تدبیر امام خمینی(ره) در ابعاد گوناگون موجب هوشیاری ملت ایران و پیروزی در برابر استکبار شد.

مدیر حوزه های علمیه لرستان با اشاره به دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی و موفقیت امروز کشور در عرصه های بین المللی ابراز داشت: تدابیر امام راحل رمز موفقیت انقلاب اسلامی بود.

وی با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب پس از امام راحل رهبری و هدایت جامعه را بر عهده دارد، خاطرنشان کرد: ایشان که از بهترین شاگردان امام(ره) هستند، با تمام قدرت و قوت مسیر امام راحل را ادامه می دهند.

حجت الاسلام مبلغی با اشاره به پیشرفت کشور ایران در منطقه و عرصه های گوناگون بیان داشت: در سایه هدایت و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب انقلاب اسلامی ایران در عرصه های گوناگون موفق است.

وی تصریح کرد: به برکت وجود رهبر فرزانه انقلاب و تدابیر ایشان انقلاب اسلامی ایران همواره در برابر دسیسه های دشمن ایستاده و توطئه های آنان را خنثی می کند.

نفوذ روزافزون کشور ایران در منطقه نشان دهنده قدرت و صلابت انقلاب است

مدیر حوزه های علمیه لرستان با اشاره به نفوذ روزافزون ایران در منطقه و جهان ابراز داشت: این پیشرفت نشان دهنده قدرت و صلابت انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام مبلغی با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران با وجود دشمنان بزرگی که دارد، در عرصه های گوناگون موفق است یادآور شد: موفقیت ایران اسلامی در عرصه های گوناگون نشان دهنده توانمندی رهبر معظم انقلاب اسلامی در هدایت جامعه است.

وی وجود با برکت رهبر فرزانه انقلاب و تبعیت از ولایت فقیه را رمز موفقیت انقلاب اسلامی دانست و افزود: با تکیه بر این دو عنصر بزرگ انقلاب اسلامی در برابر دسیسه های دشمن پیروز است./9459/ت302/ب2

ارسال نظرات