۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۲۴۵۹۹۹
از سوی شورای تبلیغات اسلامی استان؛

مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در خراسان شمالی اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی مسیرهای برگزاری مراسم راهپیمایی و تظاهرات یوم الله 22 بهمن را در شهرهای مختلف این استان اعلام کرد.
مراسم 22 بهمن در خراسان شمالي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد،حجت الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی امروز در جمع خبرنگاران مسیرهای راهپیمایی و سخنرانان مراسم گرامیداشت یوم الله بیست و دوم بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را در شهرها و مناطق مختلف استان اعلام کرد.

 

وی اظهار داشت: مراسم راهپیمایی و تظاهرات به مناسبت بیست و دوم بهمن ماه در بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی از ساعت 10 صبح از محل میدان شهید بهشتی تا مصلای امام خمینی(ره) برگزار شده و سخنران محوری این مراسم نیز سردار حمیدرضا مقدم فر، معاون فرهنگی و رسانه ای فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهد بود.

 

حجت الاسلام سالاری افزود: مراسم 22 بهمن در اسفراین از ساعت 10 صبح و از محل مجتمع فرهنگی بسیج به سمت میدان امام خمینی(ره) برگزار می شود که در این مراسم نیز محمدرحیم نوروزیان، معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی به عنوان سخنران محوری سخنرانی می کند.

 

وی اضافه کرد: در شیروان نیز مراسم راهپیمایی سی و ششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در همین ساعت و از محل میدان انقلاب تا میدان شهدا برگزار شده و در این مراسم هم آیت الله سیداحمد حسینی خراسانی، از اساتید و فضلای حوزه علمیه قم حضور و سخنرانی خواهد داشت.

 

به گفته رییس ستاد گرامیداشت دهه فجر استان خراسان شمالی این مراسم در شهر آشخانه، مرکز شهرستان مانه و سملقان نیز از ساعت 9 و 30 دقیقه صبح از محل چهار راه شهرداری تا مصلای نماز جمعه و با سخنرانی حجت الاسلام عباسعلی احمدزاده، امام جمعه این شهرستان برگزار می شود.

 

حجت الاسلام سالاری افزود: راهپیمایی و تظاهرات یوم الله 22 بهمن در شهرستان فاروج از ساعت 9 و 30 دقیقه از محل میدان آزادی تا گلزار شهدا با سخنرانی حجت الاسلام محمدتقی احمدی خرم، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع) استان خراسان شمالی و امام جمعه موقت بجنورد برگزار خواهد شد.

 

وی اضافه کرد: در جاجرم راهپیمایی از ساعت 10 صبح از محل مسجد صاحب الزمان(عج) تا میدان امام خمینی(ره) و در گرمه نیز همین ساعت از میدان ارشاد به طرف چهار راه مرکزی برگزار می شود.

 

حجت الاسلام سالاری اظهار داشت: در شهر راز مرکز شهرستان مرزی راز و جرگلان هم مراسم راهپیمایی 22 بهمن از ساعت 10 صبح از محل میدان معلم به سمت شهرداری آغاز شده و سخنران محوری مراسم نیز حجت الاسلام نایب علی نوروزی، امام جمعه مرکز این شهرستان خواهد بود.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی گفت: افزون بر این، مراسم راهپیمایی و تظاهرات سی و ششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به صورت ویژه و محوری در سایر شهرها و مراکز جمعیتی استان از جمله قاضی، پیش قلعه، سنخواست، ایور، درق، صفی آباد، کشانک، محمدآباد، عشق آباد، شوقان، شهر آوا، حصار گرمخان، تیتکانلو، بام و روئین با سخنرانی ائمه جمعه و روحانیان برگزیده برگزار می شود./9314/پ202/ب4

ارسال نظرات