۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۸
کد خبر: ۲۴۶۱۸۵

چند خبر کوتاه از خراسان رضوی

خبرگزاری رسا ـ سخنرانی حجت‌الاسلام مصباحی مقدم در جمع اساتید دانشگاه آزاد مشهد، اجرای طرح بین‌المللی مطالعاتی محمد رسول‌الله(ص) در روز 22 بهمن و آغاز نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی دانشجویان و دانش پذیران غیرایرانی دانشگاه فردوسی به مناسبت دهه فجر از عناوین اخبار کوتاه خراسان رضوی هستند.
اخبار کوتاه

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام مصباحی مقدم، نماینده مردم تهران در مجلس پنج شنبه 23بهمن ماه جاری به مناسبت گرامیداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلابی اسلامی در جلسه مجمع عمومی جامعه اسلامی اساتید دانشگاه آزاد مشهد سخنرانی می‌کند.

 

گفتنی است؛این مجمع اساتید ساعت 18:30 تا 21 در آمفی تئاتر دانشکده مهندسی دانشگاه آزاد مشهد برگزار می‌شود.

 

اجرای طرح بین‌المللی مطالعاتی محمد رسول‌الله(ص) در روز 22 بهمن

حجت‌الاسلام احمد نعمتی، دبیر طرح بین‌المللی مطالعاتی محمد رسول‌الله(صلی الله علیه و آله) با اشاره به برگزاری این طرح در روز 22 بهمن، گفت: این طرح در شهرستان‌های خراسان رضوی توسط کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد انجام می‌گیرد. 

 

 وی با بیان این که این طرح با هدف پاسخ به اهانت غرب به پیامبر(صلی الله علیه و آله) انجام گرفته است، افزود:این طرح در راهپیمایی روز 22 بهمن با معرفی و اهدای کتاب‌های «همنام با گل‌های بهاری» و «محمد مثل گل بود» آغاز می‌شود.

 

دبیر طرح بین‌المللی مطالعاتی محمد رسول‌الله(صلی الله علیه و آله) با بیان این که این دو کتاب به قیمت 5 هزار 500 تومان در غرفه های مسیر راهپیمایی به فروش می‌رسد، گفت: این کتاب‌ها به زبان‌های انگلیسی، فرانسه، اسپانیایی و عربی ترجمه و چاپ و در کشورهای مختلف توزیع می‌شوند.

 

نعمتی خاطرنشان کرد: ایستگاه‌های توزیع این کتاب، در ورودی‌های خیابان‌های میدان 15 خرداد، خیابان خرمشهر(جمهوری اسلامی)، میدان بسیج(برق) و فداییان اسلام قرار گرفته است.

 

وی با اشاره به همکاری دفاتر نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها، پاتوق کتاب، اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد در اجرای این طرح، اظهار داشت: توزیع این کتاب‌ها در شهرستان‌های خراسان رضوی توسط کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد انجام می‌گیرد.

 

دبیر طرح بین‌المللی مطالعاتی محمد رسول‌الله(صلی الله علیه و آله) افزود: مردم با دریافت این کتاب، می‌توانند آن را به سایر افراد نیز اهدا کنند و در طرح نذر کتاب شرکت کنند تا همه بتوانند از آن استفاده کنند.

 

آغازاولین جشنواره فرهنگی ورزشی دانشجویان ودانش پذیران غیرایرانی دانشگاه فردوسی  به مناسبت دهه فجر  

نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی دانشجویان ودانشپذیران غیرایرانی دانشگاه فردوسی در 9 رشته ورزشی در گروه پسران و دختران آغاز شد.

 

 این جشنواره در 9 رشته ورزشی پینت بال، شنا، شطرنج، دارت، تنیس روی میز، فوتسال، والیبال 4 نفره،، تیر و کمان، دو همگانی در گروه پسران و 9 رشته شنا، تیراندازی، شطرنج، دارت، طناب کشی، تنیس روی میز، پرتاب، پنالتی بسکتبال، والیبال 4 نفره و دو 4000 متر در گروه دختران می‌باشد./934/د101/ب6

ارسال نظرات