۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۲۴۶۳۱۱
همزمان با سراسر کشور؛

مراسم با شکوه راهپیمایی 22 بهمن در کردستان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و همزمان با سراسر کشور مراسم با شکوه راهپیمایی 22 بهمن در استان کردستان برگزار شد.
22بهمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و همزمان با سراسر کشور مراسم با شکوه راهپیمایی 22 بهمن در استان کردستان برگزار شد.


بر اساس این گزارش، راهپیمایی 22 بهمن امسال با شکوه تمام در شهرهای استان کردستان آغاز و مردم با پیوستن به مسیرهای راهپیمایی با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید پیمان کرده و یک بار دیگر نشان دادند که پشتیبان نظام و ولایت فقیه هستند.


مردم با مشت هایی گره کرده شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و 22 بهمن ماه یوم الله یوم الله سر داده و همصدا پایبندی خود را به انقلاب اسلامی و آرمان های امام خمینی(ره) فریاد زده و تبعیت خویش را از مقام معظم رهبری اعلام کردند.


امروز و علیرغم بارش باران در مناطق مختلف استان کردستان، اقشار مختلف مردم به صحنه آمدند تا حمایت خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام کنند و حماسه ای دیگر را در تاریخ انقلاب به ثبت برسانند.


مردم همیشه در صحنه کردستان امروز در شرایطی در راهپیمایی 22 بهمن حضوری حماسی را از خود به نمایش گذاشتند که با در دست داشتن پلاکاردهایی بار دیگر عشق و ارادت خود به پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمد (ص) را فریاد زدند.


نماینده ولی فقیه در استان، استاندار کردستان، علما و روحانیان، مسؤولان ادارات و سازمان ها، فرماندهان نظامی و انتظامی، ورزشکاران و هنرمندان، معلمان و فرهنگیان نیز همگام با مردم همیشه در صحنه سنندج، در راهپیمایی امروز حضور داشتند.

 

شایان ذکر است، راهپیمایی مردم شهر سنندج از میدان آزادی این شهر آغاز شد و سپس شرکت کنندگان با طی مرسیر خیابان فردوسی، میدان انقلاب، و خیابان امام خمینی(ره) در سه راه حبیبی و مقابل مسجد جامع این شهر تجمع کردند.


بر اساس این گزارش راهپیمایی 22 بهمن در تمام مراکز شهرستان و بخش ها با حضور قابل توجه مردم برگزار شد./967/پ202/ب4

ارسال نظرات