۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۲۴۶۳۳۳
حجت‌الاسلام والمسلمین رجبی:

تحریم ها ملت را از انقلاب جدا نکرده است

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام والمسلمین رجبی نشان دادن عشق و علاقه مردم به نبی‌اکرم(ص) را از پیام‌های حضور با شکوه در راهپیمایی 22 بهمن عنوان کرد و گفت: در شرایطی که به رسول‌الله(ص) اهانت می‌شود، ملت به صحنه آمده تا نشان دهد مدافع پیامبر(ص)، ارزش‌ها و آرمان‌ها است.
حجت الاسلام والمسلمين رجبي

حجت‌الاسلام والمسلمین محمود رجبی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب را از جمله پیام‌های حضور حماسی مردم دانست و گفت: پس از گذشت بیش از سی سال از انقلاب اسلامی مردم همچنان مطیع رهبری هستند.

 

وی افزود: دفاع از انقلاب با وجود تحریم‌ها از دیگر پیام‌های این حضور است؛ ملت ما هر چند تحریم‌ها زیاد شود ولی همچنان در صحنه بوده و از انقلاب دفاع می‌کنند؛ ملت ما تا آخرین نفس و قطره خون خود در برابر استکبار ایستاده و مطیع فرمایشات رهبری است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین رجبی نشان دادن عشق و علاقه مردم به نبی‌اکرم(ص) را از دیگر پیام‌های این حضور با شکوه عنوان کرد و بیان داشت: در شرایطی که به رسول‌الله(ص) اهانت می‌شود، ملت به صحنه آمده تا نشان دهد مدافع پیامبر(ص)، ارزش‌ها و آرمان‌ها است.

 

وی ادامه داد: پیام این حضور همچنین به ملت‌ها و گروه‌های که در منطقه به پا خاسته‌اند این است که ما از شما حمایت می‌کنیم و بدانید که ملت ایران اسلامی همچنان در صحنه هستند.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: نشان دادن چهره ناب اسلام محمدی در برابر چهره اسلام آمریکایی که از سوی گروهک‌های تروریستی همانند داعش بیان می‌شود از دیگر پیام‌های این حضور است.

 

وی تصریح کرد: اسلام واقعی اسلامی است که در ایران حاکم است؛ در کشور ما همدلی، همبستگی، دفاع از ارزش‌ها و حضور یک‌پارچه در صحنه وجود دارد؛ این حضور نمونه عینی برای شناخت اسلام ناب است./993/پ202/ج

ارسال نظرات