۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۲۴۶۳۳۷

حضور با شکوه مردم ایلام در راهپیمایی 22 بهمن

خبرگزاری رسا ـ در سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و همزمان با سراسر کشور مردم ایلام با شکوه هر چه تمام تر در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند.
راهپيمايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، در سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و همزمان با سراسر کشور مردم ایلام با شکوه هر چه تمام تر در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند.


بر اساس این گزارش، با توجه به وجود ریزگردها و غبار در آسمان ایلام بسیاری از مردم با استفاده از ماسک در محل شروع راهپیمایی حضور پیدا کرده و ضمن گرامیداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور در مسیرهای اصلی راهپیمایی میدان 22 بهمن تا میدان شهید کشوری با حمل دست نوشته‌های مختلفی از جمله مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

در سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزون بر شعارهای رایج مردم که در همه راهپیمایی ها سر داده می شود؛ سردادن شعارهای جدیدی به فراخور موضوعات روز دنیای نکته حائز اهمیت بود؛ یکی از این شعارها «مذاکره با عزت، حماسه امروز است» که برخاسته از تأکیدات رهبر فرزانه انقلاب بر ادامه روند مذاکرات هسته ای با حفظ جایگاه عزت و اقتدار ایران اسلامی بود، «لبیک یا رسول الله و توهین به پیامبر جوابش مشت آهنین است» نیز بیانگر عشق و علاقه مردم به پیامبر اعظم (ص) و اعتراض مردم در پی اهانت به پیامبر خوبی ها(ص) بود.  

به اهتزاز درآمدن پرچم های خوشرنگ ایران اسلامی در دست راهپیمایان، حمل پلاکاردها و دست نوشته های حاوی شعارهای انقلابی، پرواز ده ها بادبادک در آسمان غبار گرفته ایلام از زیبایی هایی راهپیمایی امروز بود، همخوانی سرودهای انقلابی از سوی 1357 نفر از دانش آموزان ایلام و فریاد یکصدای ایران شرکت کنندگان و پخش شیرینی و شکلات از سوی شهروندان میان راهپیمایان نیز در نوبه خود قابل توجه بود.

مردم با مشت های گره کرده خود آمدند تا بار دیگر با فریاد استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، حمایت خود از نظام اسلامی را به جهانیان ثابت کنند.


لازم به ذکر است سخنران مراسم 22 بهمن شهر ایلام، دکتر چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران بود./967/پ203/ب4

ارسال نظرات