۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۸
کد خبر: ۲۴۶۴۲۶
رییس شورای سیاسی حزب الله لبنان:

گفت‌وگو بین ایران و عربستان سعودی به سود امت اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای سیاسی حزب الله لبنان خواستار حل مسالمت آمیز مشکلات شد و گفت: گفت‌وگو بین ایران و عربستان سعودی موجبات حل مشکلات جهان اسلام را فراهم می‌کند.
حجت الاسلام سيد ابراهيم امين السيد، رييس شوراي سياسي حزب الله لبنان


به گزارش خبرگزاری رسا، حزب الله لبنان امروز در مراسمی که با حضور شخصیت‌های سیاسی و دینی این کشور در منطقه بلبعک برگزار شد، سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را بزرگداشت.

 

حجت الاسلام سید ابراهیم امین السید، رییس شورای سیاسی حزب الله لبنان در این مراسم با تأکید بر اینکه مقاومت اسلامی لبنان نقش حائز اهمیتی در منطقه دارد گفت: رمز پیروزی مقاومت اسلامی لبنان توجه به نظرات مردم است. حزب الله مردم را پایه و بنیان مقاومت اسلامی لبنان می‌داند.

 

وی افزود: باید همواره این امر را مد نظر داشت که ملت عامل اصلی پیروزی‌ها است.

 

این عضو ارشد حزب الله با تأکید بر لزوم حل مشکلات منطقه از طریق مسالمت آمیز عنوان کرد: ایجاد فضای گفت‌وگو بین ایران و عبرستان سعودی به سود امت اسلامی است و موجبات حل مشکلات جهان اسلام را فراهم می‌کند. کشورهایی مانند ایران، مصر، عربستان سعودی و ترکیه باید با مذاکرات و گفت‌وگو مشکلات مسلمانان را حل و فصل کنند.

 

گفتنی است گروه ها و شخصیت‌های سیاسی و دینی لبنان امروز با صدور بیانیه ها و اظهارات جداگانه ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران از کمک های ایران به مقاومت اسلامی لبنان تشکر کردند./983/ب902/ک

ارسال نظرات