۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۲۴۶۸۰۳
استاد حوزه علمیه قم:

مردم وظائف خود را نسبت به انقلاب اسلامی از یاد نمی برند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه قم با تشکر از حضور مردم در صحنه های حساس انقلاب اسلامی گفت: مستکبرین جهانی و منافقین داخلی و خارجی و فتنه گران بدانند که مردم وظایف انقلابی خود را از یاد نمی برند.
حجت الاسلام احتشام
حجت الاسلام والمسلمین علی احتشام امام جمعه موقت کاشان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا بصیرت ملت بزرگ ملت ایران را در راهپیمایی 22 بهمن مورد اشاره قرار داد و گفت: این حضور بار دیگر انسجام، عزت و وحدت بی مثالی را برای جمهوری اسلامی به ارمغان آورد.
 
امام جمعه موقت کاشان ادامه داد: دشمنان اسلام و ایران اسلامی تحریم، تهدید و به قول خودشان تحقیر ملت بزرگ نظام اسلامی را موجب بسته شدن دست مسؤولان و ملت بزرگ ایران تلقی کردند و چند روز قبل از راهپیمایی ایران را دست بسته نامیدند.
 
حجت الاسلام والمسلمین احتشام افزود: ملت بزرگوار ما با مشت هایی آهنین علیه استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل به صحنه آمدند و در سی و ششمین سالگرد انقلاب اسلامی نشان دادند روز به روز حاضرتر و انقلابی تر در صحنه حضور خواهند داشت.
 
وی به تبعیت مردم از رهبر معظم انقلاب و وفاداری به آرمان های بنیان گزار جمهوری اسلامی ایران اشاره و اظهار کرد: مستکبرین جهانی و منافقین داخلی و خارجی و فتنه گران بدانند که مردم وظایف انقلابی خود را از یاد نمی برند.
 
امام جمعه موقت کاشان با تشکر از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ابراز داشت: اکنون نوبت مسؤولان و مدیران ارشد نظام است که پاسخ حضور مقتدرانه و صلابت راهپیمایی 22 بهمن را با خدمت بیشتر و گریز از حاشیه روی به بهترین وجه ادا کنند.
 
حجت الاسلام والمسلمین احتشام تصریح کرد: یک بار دیگر فریاد های امت بزرگ اسلامی ، راه آینده مسؤولان و مدیران نظام را روشن کرد؛ این مردم با ولایت در مسیر انقلاب عظیم اسلامی، با عزت تا شهادت ایستاده اند.
 
وی حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را سیاست ساز و باعث پشتگرمی مسؤولان در سیاست خارجی در همه تعاملات بین المللی از جمله مذاکرات هسته ای خواهد شد؛  تکیه بر ظرفیت های ملی، اهتمام به اقتصاد خود بنیان، حمایت از نهضت های آزادی بخش منطقه ای به ویژه حزب الله از تأثیرات حمایت مردم در داخل کشور است.
 
امام جمعه موقت کاشان در پایان گفت: مردم با شعارهای کوبنده و الهام بخش خود بیش از پیش لرزه بر اندام مستکبرین جهانی خاصه زورگویان بین المللی خواهد انداخت./836/ت302/ش

 

ارسال نظرات