۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۲۴۶۹۳۲
رییس تبلیغات اسلامی دلفان مطرح کرد؛

برگزاری گفتمان های دینی بهترین راه آگاه سازی دانش آموزان

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی دلفان با اشاره به این که در دهه فجر 20 گفتمان دینی در مدارس این شهرستان برگزار شد، گفت: برگزاری گفتمان های دینی بهترین راه آگاه سازی دانش آموزان در برابر دسیسه های دشمن است.
رئيس سازمان تبليغات دلفان لرستان

حجت‌الاسلام سید نصرت الله موسوی، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: برگزاری گفتمان های دینی گامی مؤثر در راستای  ارتقاء بینش وبصیرت  دانش آموزان است.

وی با اشاره به برگزاری گفتمان های دینی در ایام سال افزود: به مناسبت های گوناگون این گفتمان ها با حضور مبلغان دینی در مدارس دلفان برگزار می شود.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که در طول سال 50 مبلغ خواهر و برادر در مدارس دلفان فعالیت می کنند، عنوان داشت: گفتمان های دینی با حضور این مبلغان و مبلغان غیر بومی برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: به منظور تبیین و نهادینه کردن فرهنگ انقلاب اسلامی وهمزمان با سی و ششمین بهار انقلاب اسلامی، با برنامه ریزی های انجام شده 20 گفتمان دینی در سطح مدارس شهرستان دلفان در ایام دهه مبارک فجر برگزار شد.

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان با بیان این که این گفتمان ها همکاری آموزش و پرورش دلفان و با حضوراعضای شبکه تبلیغی این شهرستان برگزار شد، افزود: این گفتمان ها با موضوع انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام اسلامی برگزار شدند.

وی برگزاری گفتمان های دینی  در جهت پاسخگویی به مسائل شرعی و افزایش آگاهی دانش آموزان بسیار اثر گذار دانست و افزود: گفتمان های دینی با موضوع حجاب و عفاف، مهارت‌های زندگی، آسیب های اجتماعی، دین وزندگی، رسانه ها و ماهواره و جنگ نرم از جمله گفتمان هایی است که در طول سال جاری در مدارس دلفان برگزار شده است.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که دشمنان اسلام درصدد هجوم به عقاید و ارزش‌های دینی در اذهان جوانان هستند، بیان داشت: برگزاری گفتمان های دینی فرصت مناسبی در راستای آگاه سازی آنان در برابر توطئه های دشمن است.

وی تصریح کرد: با برگزاری این گفتمان ها مبلغان می توانند مسائل مرتبط به قشر دانش آموز را از طریق گفت و گو به آنها انتقال داده و آنان را از وجود آسیب های اجتماعی آگاه سازند.

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان عنوان داشت: در ایام مبارک دهه فجر محافل انس با قرآن نیز با حضور قاری برجسته کشوری در مسجد حضرت سیدالشهدا این شهرستان برگزار شد./9459/ت303/ب2

ارسال نظرات