۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۲۴۶۹۶۵

تبلیغات تلویزیونی کتاب‌های انتشارات روایت فتح

خبرگزاری رسا ـ در ادامه تبلیغات تلویزیونی مؤسسه انتشاراتی روایت، آگهی تبلیغاتی این مؤسسه درباره کتاب «شکست اشغالگران در غزه» از شبکه افق سیما پخش می‌شود.
روايت فتح

 

به گزارش مؤسسه انتشاراتی روایت، کتاب «شکست اشغالگران در غزه» به قلم عدنان عبدالرحمان و ترجمه فاطمه کاظمی از سوی انتشارات روایت فتح منتشر شده است.

 

در ادامه تبلیغات تلویزیونی مؤسسه انتشاراتی روایت، آگهی تبلیغاتی این مؤسسه درباره کتاب «شکست اشغالگران در غزه» از شبکه افق سیما پخش می‌شود.

 

لازم به ذکر است تبلیغ این کتاب همزمان با روز غزه، نماد مقاومت فلسطین از 6 شبکه یک، دو، سه،چهار،پنج و نمایش سیما و همچنین در سیستم نمایش مترو نیز پخش شد.

 

این کتاب در مجموعه «بین الملل اسلام» انتشارات «روایت فتح» به چاپ رسیده است. لازم به ذکر است شکست اسرائیل در نوار غزه در پاییز 2005 نخستین تجربه‌ی فلسطینی‌ها در عقب‌نشینی اسرائیلی‌ها از زمین‌های فلسطین اشغالی بود. با این عقب‌نشینی، مقاومت توانست با تکیه بر عملیات نیروهایش به دستاوردهای مهمی برسد و گامی به جلو بردارد. این کتاب تلاش می‌کند این مقاومت را به تصویر بکشد؛ مقاومتی که پیروزی تاریخی در برابر رژیم اشغالگر صهیونیستی را به دنبال داشت. این پیروزی در سرزمین فلسطین در نوع خود نخستین است و اگر مقاومت بتواند در سایه‌ی حمایت بی‌نظیر مردمی از سلاح،‌ اراده و عزمش به نحو احسن‌ استفاده کند، این پیروزی هرگز آخرین نخواهد بود.

 

در قسمتی از مقدمه این کتاب می خوانیم:

با ادامه‌ انتفاضه‌ اقصی در طی این سال‌ها، می‌بینیم که مقاومت به صورتی که بیانگر عقلیت حرفه‌ای است، از یک مرحله به مرحله‌ی بعدی پیشرفت کرده است.‌ رهبری سیاسی و فرزانه بر آن نظارت دارد که از اراده‌یی پولادین برخوردار است، زیرا معتقد است که جنگ با دشمن اسرائیلی اساساً همان جنگ اراده‌ها است.

دشمن بازی بی‌رحمانه‌یی به نام «انگشت به دندان گزیدن» را مدیریت کرد، ولی نتیجه‌ی این بازی روشن و میدانی بود. نتیجه‌ی آن تنها یک فرضیه نبود؛ زیرا در آخر، اسرائیل از مقاومت فلسطینی‌ها و از درد و رنجی که نصیبش شد، با صدای بلند فریاد سر داد. به این ترتیب، با مقاومت فلسطینی‌ها، اولین عقب‌نشینی اسرائیل از فلسطین بدون مذاکره و امتیازدهی به ثبت رسید.

این کتاب تلاش می‌کند این مقاومت را به تصویر بکشد؛ مقاومتی که پیروزی تاریخی در برابر رژیم اشغالگر صهیونیستی را به دنبال داشت، طوری که این رژیم مجبور شد در نیمه‌ی سپتامبر سال 2005 از نوار غزه عقب‌نشینی کند. این پیروزی در سرزمین فلسطین در نوع خود نخستین است و اگر مقاومت بتواند در سایه‌ی حمایت بی‌نظیر مردمی از سلاح،‌ اراده و عزمش به نحو احسن‌ استفاده کند، این پیروزی هرگز آخرین نخواهد بود.

 

کتاب «شکست اشغالگران در غزه» در 368صفحه به قیمت 13000 تومان از سوی انتشارات روایت فتح روانه بازار نشر شده است./998/د102/ق 

ارسال نظرات