۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۲۴۷۳۷۸
با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی؛

هفتمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های آذربایجان غربی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ هفتمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های استان با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در مجتمع فرهنگی هنری ارومیه برگزار می شود.
جشنواره مطبوعات آذربايجان غربي

حجت الاسلام محمدباقر کریمی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، گفت: تا دقایقی دیگر با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی هفتمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های استان برگزار می شود.

 

وی گفت: به دبیرخانه هفتمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های آذربایجان غربی بیش از 600 اثر ارسال شده بود که با بررسی هیات داوران در 15 بخش، 45 نفر برگزیده شدند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، با بیان اینکه  شمار آثار ارسال شده به هفتمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری ها امسال در مقایسه با پارسال بیش از 10 درصد افزایش یافته است، اعلام کرد: نشریات محلی و روزنامه های سراسری، خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی و بخش سرپرستی روزنامه های سراسری و نمایندگی های خبرگزاری ها به همراه بخش ویژه، حوزه های مختلف این جشنواره را تشکیل می دهند.

 

حجت الاسلام کریمی گفت: سرمقاله، عکس، خبر، گزارش، مقاله، نشریات و خبرگزاری های برتر از جمله بخش های رقابتی این جشنواره هستند.

 

وی اضافه کرد: مقاله و تحلیل در موضوع خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در گرو تقویت هویت ایرانی و حمایت از مصرف و تولیدات ملی بخش ویژه هفتمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های استان است.

 

حجت الاسلام کریمی با بیان این که تاکنون شش دوره جشنواره مطبوعات و خبرگزاری ها در آذربایجان غربی برگزار شده است، گفت: هفتمین دوره جشنواره امروز همزمان با آخرین روز از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها با تجلیل از نفرات برتر رسانه ای استان برگزار می شود.

 

به گفته حجت الاسلام کریمی، 112 دفتر مطبوعات و نشریات استانی، نمایندگی روزنامه های سراسری و خبرگزاری های کشوری در آذربایجان غربی فعالیت می کنند.

 

گفتنی است، هفتمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های آذربایجان غربی از 25 بهمن ماه در مجتمع فرهنگی هنری ارومیه آغاز به کار کرده است و امروز با برگزاری جشنواره مطبوعات به کار خود پایان می دهد./936/پ202/ب4

ارسال نظرات